پ٫ اردیبهشت ۱۳ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

رزمایش بزرگ رسانه‌ای در استان البرز برگزار می‌شود

1 دقیقه خوانده شده
«موسوی» با تاکید بر برخورداری از یک استراتژی کارآمد در برابر هجمه رسانه‌ای رسانه‌های بیگانه گفت: به زودی برای نخستین بار در کشور رزمایش رسانه‌ای البرز برگزار می‌شود.
رزمایش بزرگ رسانه‌ای در استان البرز برگزار می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از دفاع پرس؛ «سید محمد رضا موسوی» رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز اظهار داشت: به زودی و با برپایی کارگاه‌های مختلف شرایط یک آفند رسانه‌ای شبیه سازی می‌شود و در آن آفند فرضی فعالان رسانه‌ای باید خلاقانه‌ترین شیوه‌های پدافندی و آفندی را در برابر آفند فرضی رسانه‌های بیگانه اعمال کنند.

وی با تاکید بر اینکه با جدیت در حال رصد رسانه‌های بیگانه هستیم، تصریح کرد: مکانیزم جنگ روانی رسانه‌های بیگانه که مبتنی بر برجسته سازی نقاط ضعف، ترویج شایعات، تفرقه افکنی، تحریف اخبار و ترویج ناامیدی در فضای جامعه است شناسایی شده و با تشکیل هیات اندیشه ورز رسانه‌ای، کارگروه جهاد تبیین، کارگروه حجاب و عفاف و … در حال ارائه راهکار‌های متنوع و گوناگون رسانه‌ای است.

وی با اشاره به جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه روایت اول را شما بگویید، تاکید کرد: در جنگ روایت‌ها باید رویکرد فعالانه، هوشیارانه و مقتدری داشته باشیم چرا که با رویکرد منفعلانه و ضعیف دشمنان به راحتی به تحریف روایت‌ها و واقعیت‌ها خواهند پرداخت.

رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز با تاکید بر اینکه باید در زمینه آفند و پدافند رسانه‌ای برنامه جامعی داشته باشیم، تصریح کرد: باید با بهره گیری از ابزار‌های نوین رسانه‌ای از تاکتیک‌های مختلفی در جنگ رسانه‌ای با دشمنان بر اساس شرایط مختلف استفاده کنیم.

موسوی با بیان اینکه یکی از رویکرد‌های ویژه سازمان بسیج رسانه‌ای استان البرز تبیین و تشریح فلسفه حجاب و عفاف است، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها می‌نوانند نقش ویژه‌ای در ترویج ارزش‌ها در جامعه داشته باشند و باید از ظرفیت آن‌ها در جهت تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی به نحو شایسته‌ای استفاده شود.

لینک کوتاه: https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=13670

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *