ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

رسانه، تبیین‌کننده مردم‌سالاری دینی در جریان برپایی انتخابات است

1 دقیقه خوانده شده
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز اظهار داشت: اصحاب رسانه با بصیرت افزایی و جهاد تبیین در آگاهی بخشی از اهمیت حق رأی مردم پیشگام هستند.
رسانه، تبیین‌کننده مردم‌سالاری دینی در جریان برپایی انتخابات است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از رسانه خبری ساوجبلاغ؛ ابراهیم نوروزی فر در جریان برپایی انتخابات و نقش رسانه در تبیین نقش مردم و حضور حداکثری آنان در این مشارکت سیاسی گفت: انقلاب اسلامی ایران داعیه دار انقلابی است که به واسطه مردم شکل گرفت؛ حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات از نقطه های قوت و تبیین کننده مردم سالاری دینی است.

وی افزود: در جریان حضور مردم پای صندوق های رای، اصحاب رسانه یکی از مهمترین رسالت ها را در تبیین مردم سالاری دینی به معنای انعکاس حقیقت حضور و مشارکت پرشور آنان دارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با اشاره به فرمایش رهبرمعظم انقلاب که «اگر این شرکت پُرشور مردم همراه بشود با یک انتخاب درست ، خب این نورٌعلی‌نور است و آینده‌ی کشور را تضمین خواهد کرد.» توضیح داد: جمهوری اسلامی به معنای مقبولیت و مشروعیت است مقبولیتی که رای حداکثری مردم آن را تایید و اسلامیت برگرفته از شرایع دینی است به ویژه التزام به اصل ولایت فقیه که شاخصه باوری مردم در جریان انقلاب اسلامی است.

به گفته وی، نقش رسانه‌ها در کمک به مشارکت افراد جامعه در انتخابات با هدف حفظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی و کشور و باور به اهمیت جایگاه خبرگان رهبری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بسیار ویژه است از این رو انتظار می رود این مهم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

نوروزی فر در خصوص راهبرد رسانه در دعوت به حضور حداکثری مردم به عرصه انتخابات گفت: از جمله اقداماتی که رسانه می تواند داشته باشد بیان پیشرفت های ایران در عرصه های مختلف، به ویژه در بحث نظامی، تکنولوژی، فن آوری است که هر یک از این شاخص ها در روشنگری و آگاهی سیاسی مردم موثر است.

رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز خاطرنشان کرد: تبیین دشمنی های استکبار جهانی به ویژه اسرائیل و آمریکا و تظلم خواهی مردم مظلوم غزه، یادآوری فتنه ها و جریان های آشوب، تبیین سند و بیانیه گام دوم انقلاب از رویکردهای بهره برداری رسانه با هدف تقویت مشارکت حداکثری مردمی است.

لینک کوتاه: https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=15592

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *