د٫ اردیبهشت ۱۷ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

همایش تخصصی بانوان فعال رسانه استان البرز برگزار شد

1 دقیقه خوانده شده
همایش تخصصی بانوان فعال رسانه استان البرز با هدف هم‌افزایی و شناسایی چهره‌های برتر در حوزه رسانه در بخش بانوان به همت سازمان بسیج رسانه استان البرز، در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.
همایش تخصصی بانوان فعال رسانه استان البرز برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری بسیج؛ همایش تخصصی بانوان فعال رسانه استان البرز، با هدف هم‌افزایی و شناسایی چهره‌های برتر در حوزه رسانه در بخش بانوان برگزار شد.

گفتنی است، در این همایش تخصصی که با حضور جمع زیادی از بانوان خبرنگار و اصحاب رسانه استان البرز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان تشکیل شد، خبرنگاران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و مقرر شد مشکلات و معضلات جامعه بانوان خبرنگار و سایر بانوان استان در هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه استان البرز مورد بحث و بررسی قرار گیرد‌.

فهیمه سادات خضری که در این نشست به عنوان مسئول بانوان بسیج رسانه استان البرز معارفه شد، گفت: هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه استان البرز تلاش دارد در حوزه زنان و مشکلاتی که در خانواده و اجتماع دارند، جلساتی برگزار کند و در این حوزه به حمایت اصحاب رسانه بانوان به صورت تخصصی نیازمند است.

شایان ذکر است، در این نشست که با حضور سرهنگ پاسدار ابراهیم نوروزی‌فر مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز، تشکیل شد، انتخابات رئیس و نائب رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان بسیج رسانه استان البرز برگزار و یاسمن مرادی به عنوان رئیس و رقیه دین محمدی به عنوان نائب رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان بسیج رسانه استان البرز با رای بانوان خبرنگار حاضر در جلسه انتخاب شدند.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=16291

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *