ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

جشنواره رسانه‌ای «مُرکب و مُقاومت» در قزوین برگزار می شود

1 دقیقه خوانده شده
رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری جشنواره رسانه‌ای «مُرکب و مُقاومت» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.
جشنواره رسانه‌ای «مُرکب و مُقاومت» در قزوین برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از حوزه؛ محمد کشاورز،  در جمع اصحاب رسانه کانون سیدالشهدا (ع) سازمان بسیج رسانه استان قزوین به نقش ارزشمند خبرنگاران در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را برعهده داشته و به مدد قلم‌های پاک و صادق و توانای خود موجبات روشنگری و تعالی و پیشرفت و بالندگی را در جامعه فراهم می‌آورند.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران به راستی تجسم امانت مسئولیت، دلسوزی و انجام وظیفه  هستند  و بی تردید کارکرد و نتیجه تلاش خبرنگاران، انعکاس مشکلات جامعه و نظارت عمومی بر عملکرد مسئولان و در حقیقت صدای رسای مردم هستند.

کشاورز ادامه داد: امروز در جامعه اسلامی اصحاب رسانه و خبرنگاران خاضعانه و بی ادعا همچون چراغی روشن و هدایتگر نقش مهمی در ایجاد وحدت و همدلی و امیدآفرینی در جامعه را ایفا می‌کنند.

 رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین اظهار کرد: خبرنگاران در تمام عرصه‌های اجتماعی از جمله دوران انقلاب و جنگ تحمیلی و در شرایط فعلی و شیوع بیماری کرونا در کنار مردم بوده و هستند و شهدای عزیزی همچون شهید صارمی و آوینی  گواه این مدعا هستند.

 کشاورز ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، بیان کرد:  امنیت و آرامشی که امروز در کشور برقرار بوده، افتخارات عظیمی که به مدد توان جوانان عزیز به دست آمده است و اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف جهانی که موجب شده تا دشمن از این پایداری و جایگاه رفیع همواره به فکر کینه‌توزی و دشمنی باشد، بدون‌ شک مرهون رهبری داهیانه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و از خود گذشتگی ملت شهیدپرور و شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می باشد.

وی از برگزاری جشنواره رسانه‌ای «مُرکب و مُقاومت» در استان قزوین وبه مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: به‌منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس، طرح فراخوان آثار تولیدشده توسط اصحاب رسانه استان قزوین با موضوع دفاع مقدس و با عنوان «مرکب و مقاومت» را برنامه‌ریزی کرده‌ایم، که علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی سال ۱۴۰۰ خود را تا ۸ مهرماه به شماره واتس آپ   ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ ارسال نمایند.

 رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین ادامه داد:  آثار تولیدی در ۴ قالب گزارش، یادداشت، مصاحبه و گزارش تصویری توسط داوران جشنواره بررسی و به اثر برتر در هر بخش جایزه نفیسی اهدا خواهد شد.

جشنواره رسانه‌ای «مُرکب و مُقاومت» در قزوین برگزار می شود

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *