ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

جریان تروریست دولتی به دنبال تضعیف پیشرفت کشور است

1 دقیقه خوانده شده
رئیس بسیج رسانه استان البرز گفت: جریان تروریست دولتی با جلوه دادن طنز آمیز حقوق بشر به دنبال تضعیف این اعتلا و پیشرفت کشور است، البته عوامل داخلی نیز در این زمینه بی تاثیر نیستند.
جریان تروریست دولتی به دنبال تضعیف و پیشرفت کشور است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از برنا؛ محمدرضا موسوی زاده با اشاره به اینکه هفته حقوق بشر آمریکایی مختص زمان و مکان دهه ۶۰ نمی باشد، اظهار کرد: براین اساس این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: مسئله حقوق بشر آمریکایی در دهه ۶۰ با اتفاقاتی که موجب شهادت بزرگان و مردم شریف نظام مقدس جمهوری اسلامی شد، مصداق عینی اقدامات حقوق بشر آمریکایی از نوع دیدگاه سران این کشور است.

رئیس بسیج رسانه استان البرز افزود: سران دولت خبیث آمریکایی برگرفته و با هدایت جریان صهیونیستی همواره بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی توطئه کرده اند و می توان گفت امروز حقوق بشر آمریکایی مصداق تروریست دولتی آمریکا است.

وی تصریح کرد: آنان هر زمان از حقوق بشر صحبت کردند آن حقوق بشری مدنظرشان است که آزادی ترور آزادمردان و آزاد اندیشان و چهره های ظلم ستیز را آزاد بگذارد، براین اساس این نگاه، نگاه حقوق بشر آمریکایی و تروریسم دولتی آمریکاست‌.

موسوی زاده گفت: هر کجا آمریکا حقوق بشر را بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح کردند، امتداد آن شکل گیری جنایت و نگاه ضد حقوق بشری بوده است‌.

وی ادامه داد: اما حقوق بشر آمریکایی امتداد دارد، امروز در جنگ ترکیبی که نظام سلطه  علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شروع کرده است در امتداد همین تروریست دولتی است.

رئیس بسیج رسانه استان البرز خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با یکی از ارکان حقوق بشر آمریکایی و تروریست دولتی آمریکا یعنی رسانه مواجه است.

وی گفت: امروز رسانه های معاند یکی از ابزارهای این دولت و جریان سلطه رسانه ای است.

موسوی زاده با بیان اینکه قطعاً نظام مقدس جمهوری اسلامی در عالی ترین قله های رفیع جلوه حکومت اسلامی است، گفت: به همین منظور امروز امید تمام آزاد اندیشان جهان نظام مقدس است.

وی بیان کرد: لذا جریان تروریست دولتی با جلوه دادن طنز آمیز حقوق بشر به دنبال تضعیف این اعتلا و پیشرفت کشور است، البته عوامل داخلی نیز در این زمینه بی تاثیر نیستند.

رئیس بسیج رسانه استان البرز ادامه ادامه داد: امروز جریان آمریکایی با نگاه نا امیدی به آینده، کشور ما را هدف قرار داده است و امروز بالاترین نقطه قوت و اقتدار ملی حضور مردم و مشارکت مردم در عرضه انتخابات را مورد هدف قرار داده است.

وی تصریح کرد: صداهایی از افراد معلوم الحال در چند روز اخیر مبنی بر نا امید بودن مردم در انتخابات در کشور شنیده شد اینها در امتداد تروریست آمریکا گاه با حذف افراد و گاه با نا امید کردن مردم است.

موسوی زاده با بیان اینکه این صداها قطعا هدایت شده از اندیشه متصل به نظام سلطه رسانه ای است، گفت: دشمن بداند جلوه های کلامی هیچ وقت جای استدلال کلامی را نگرفته است، شاید بتوانند نگاه مخاطب را به خاطر شلوغ کاری جلب کنند، اما دل و اذهان را هرگز نمی توانند به خود جلب کنند.

وی با بیان اینکه لذا کلید پروژه نا امیدی با ابزار تردید در انتخابات اسفند ماه را رقم زدند، اظهار کرد: لیکن همان طور که رهبر معظم انقلاب در سخنان مختلف و متعدد به این قضیه تاکید کردند آنان مردم ایران را نشناختند و با این عدم شناخت قطعاً این پروژه شکست خواهد خورد.

رئیس بسیج رسانه استان البرز تصریح کرد: آمریکایی ها با ابزارهای مختلفی حضور پیدا می کنند این حقوق بشر آمریکایی به آنها اجازه خواهد داد کا در کشورهای دیگر مردم را نسبت به آینده نا امید کنند.

وی متذکر شد: اما نظام مقدس با درایت و راهنمایی رهبر فرزانه انقلاب و با حضور سربازان انقلاب اسلامی از این مشکلات و موانع عبور کرد.

لینک کوتاه: https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=13729

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *