ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

یام تبریک مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت روز خبرنگار

1 دقیقه خوانده شده
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.
یام تبریک مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ محمد راستاد، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت. در متن پیام محمد راستاد چنین آمده است:

فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، به ویژه خبرنگاران حوزه حمل و نقل تبریک عرض نموده و تلاش آنان را برای فراهم کردن زمینه رشد و تعالی هر چه بیشتر این صنعت، ارج می‌نهیم . 

خداوند بزرگ را شاکریم که حوزه حمل و نقل و جامعه دریایی و بندری کشور از همراهی و تعامل سازنده خبرنگارانی فهیم، مسئولیت‌پذیر، ارزش‌گرا و حقیقت‌جو برخوردار است.

گرامیداشت این روز، ارج نهادن به زحمات و از خودگذشتگی افرادی است که تلاش خود را نه صرفاً در قالب یک شغل، بلکه به عنوان حرفه‌ای آمیخته با عقل و درایت و پشتکارِ توام با عشق می‌دانند

انعکاس خدمات ایثارگرانه فعالان حمل و نقل دریایی کشور در شرایط تحریم و شیوع کرونا و بازتاب رسانه‌ای عدم توقف این فعالیت‌ها توسط خبرنگاران عزیز، هم‌میهنان ما را به آینده امیدوار و عزم دریانوردان را برای ادامه راه، جزم‌تر نمود.

توفیق همه عزیزان خبرنگار و خادمان عرصه اطلاع رسانی را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

یام تبریک مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت روز خبرنگار

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *