ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

قابل توجه خبرنگارانی که روز خبرنگار در اجلاس سران با رییس‌جمهور دیدار داشتند

1 دقیقه خوانده شده
خبرنگاران و اصحاب رسانه ای که به مناسبت روز خبرنگار در سالن اجلاس سران با رییس جمهور دیدار داشتند و کارت اعتباری خرید کتاب هدیه گرفتند، فقط تا پایان اسفند ماه 1402 اعتبار دارد.
قابل توجه خبرنگارانی که روز خبرنگار در اجلاس سران با رییس‌جمهور دیدار داشتند

خبرنگاران و اصحاب رسانه ای که به مناسبت روز خبرنگار در سالن اجلاس سران با رییس جمهور دیدار داشتند و کارت اعتباری خرید کتاب هدیه گرفتند، فقط تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۲ اعتبار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه؛ کارت هدیه خرید کتاب در سامانه خرید از کتابفروشی که برای قدردانی به خبرنگاران و اصحاب رسانه حاضر در سالن اجلاس سران اهداء شد تنها تا پایان همین ماه (اسفند سال جاری) اعتبار دارد.

دارندگان این کارت باید برای خرید کتاب به سامانه http://c.ketab.ir/ مراجعه نموده و برای استفاده از کد اعتباری پس از ثبت نام در سامانه در صفحه اول روی گزینه (ثبت نام) کلیک کنید تا موجودی کیف پول شما شارژ شود. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره پشتیبانی ۰۲۱۹۱۰۰۹۸۹۸ تماس حاصل فرمایید.

گفتنی است «بازار کتاب» سامانه ای است که برای کتابفروشی ها ویترینی به گستردگی مرزهای کشور و برای خریداران، در هر نقطه از این سرزمین، امکان خرید آسان و دریافت ارزان کتاب را فراهم می آورد.

خبرنگار: گلناز قنبری

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=15625

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *