ش٫ اردیبهشت ۲۲ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

پیام تسلیت معاونت مطبوعاتی برای درگذشت دو فعال رسانه‌‍ای

1 دقیقه خوانده شده
معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیام‌های جداگانه‌ای، درگذشت «مهدی بگلری»، صاحب‌امتیاز روزنامه «هواداران پرسپولیس» و هفته‌نامه «عصر ارتباط» و همچنین «زهرا حاجیان» خبرنگار پیشکسوت روزنامه «خراسان» را تسلیت گفت.
پیام تسلیت معاونت مطبوعاتی برای درگذشت دو فعال رسانه‌‍ای

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ در پیام این معاونت آمده است:

 انا لله و‌ انا الیه راجعون

خبر درگذشت زنده‌یاد مهدی بگلری، فعال رسانه‌ای و صاحب‌امتیاز روزنامه «هواداران پرسپولیس» و هفته‌نامه «عصر ارتباط» موجب تالم بسیار شد.

معاونت مطبوعاتی درگذشت این مدیر با سابقه رسانه‌ایِ را به خانواده گرامی و جامعه رسانه‌ای کشور، تسلیت گفته و برای خانواده عزیز و دوستان و همکارانش، صبر و سلامتی آرزو دارد.

همچنین در پیام دیگر معاونت مطبوعاتی آمده است:

وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

خبر درگذشت زنده‌یاد زهرا حاجیان، خبرنگار پیشکسوت روزنامه «خراسان» موجب تاسف و تالم شد.
معاونت مطبوعاتی، درگذشت این روزنامه‌نگار توانمند را به خانواده گرامی‌اش و جامعه رسانه‌ای کشور، به‌ویژه همکاران او در روزنامه خراسان تسلیت گفته و برای خانواده عزیز و دوستان و همکارانش، صبر و سلامتی مسئلت دارد.

گفتنی است زنده‌یاد مهدی بگلری به‌دلیل عوارض ناشی از بیماری ریوی و مرحومه زهرا حاجیان به‌علت ابتلای به بیماری کرونا، دار فانی را وداع گفتند.

پیام تسلیت معاونت مطبوعاتی برای درگذشت دو فعال رسانه‌‍ای

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *