د٫ اردیبهشت ۳۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

رژیم صهیونیستی دستور تخریب استودیوهای الجزیره را داد

1 دقیقه خوانده شده
وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی گفت، روز پنج شنبه دستور داده است تا استودیوهای شبکه خبری الجزیره در شهر اشغالی الناصره تخریب شود.
رژیم صهیونیستی دستور تخریب استودیوهای الجزیره را داد

وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی گفت، روز پنج شنبه دستور داده است تا استودیوهای شبکه خبری الجزیره در شهر اشغالی الناصره تخریب شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایسنا؛ «شلومو کرعی»، وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر افزود: نیروهای پلیس و بازرسان وابسته به این وزارتخانه تجهیزات الجزیره در این منطقه را مصادره و توقیف کردند.

سایت شبکه الجزیره نوشت، کابینه رژیم صهیونیستی اخیرا به اتفاق آرا تصمیم گرفت دفاتر الجزیره را تعطیل کند و به موجب آن به وزیر ارتباطات این اختیار را داد که تصمیمی مبنی بر توقف پخش شبکه الجزیره به زبان‌های عربی و انگلیسی، تعطیلی دفاتر مستقر آن در اراضی اشغالی، مصادره دستگاه‌هایی که برای پخش محتوا استفاده می‌شود و نیز محدودیت دسترسی به پایگاه اینترنتی وابسته به شبکه اتخاذ کند.

همزمان النشره به نقل از رئیس دفتر الجزیره در قدس تاکید کرد، الجزیره هیچ استودیویی در الناصره ندارد.

کابینه رژیم صهیونیستی که از پوشش رسانه‌ای گسترده جنایات خود توسط شبکه الجزیره به ستوه آمده بود، اخیرا با تعطیلی این شبکه در اراضی اشغالی موافقت کرد.

این در حالی است که «یاریو لوین» وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی با بیان اینکه اعضای کابینه جنگ این رژیم اخبار مرتبط با درگیری‌های غزه را با او به اشتراک نمی‌گذارند، گفت تنها راه دسترسی وی به اطلاعات، شبکه خبری الجزیره است.

او گفت: «درباره جنگ و مذاکرات تبادل اسرا هیچ چیزی به ما نمی‌گویند. آنها هیچ اطلاعاتی را با ما در میان نمی‌گذارند. بیشتر دانسته‌هایم را از الجزیره عربی به دست می‌آورم، چون عربی بلدم.»

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=16500

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *