ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

پروانه انتشار روزنامه «آرمان امروز» ابقا شد

1 دقیقه خوانده شده
وکیل پرونده روزنامه «آرمان امروز» گفت: شعبه ۵۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران رای ابقای پروانه انتشار روزنامه «آرمان امروز» را صادر کرد.
پروانه انتشار روزنامه «آرمان امروز» ابقا شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛‌ عبدالله خاتمی فر   در گفت وگو با خبرنگار قضایی ایرنا افزود: در پی لغو امتیاز روزنامه آرمان امروز با تصمیم هیات نظارت بر مطبوعات در تیر ماه ۱۳۹۸، با دادخواهی هوشمند سفیدی صاحب امتیاز روزنامه آرمان امروز، پرونده در شعبه چهار دادگاه عمومی حقوقی تهران به ریاست قاضی فتح الله احمدی رسیدگی و رأی به ابطال تصمیم هیات نظارت بر مطبوعات صادر شد.

این وکیل دادگستری اظهارداشت: با اعتراض هیات نظارت بر مطبوعات، پرونده به شعبه ۵۶ دادگاه تجدید نظر استان ارجاع شد که با رسیدگی قضات آن دادگاه و برگزاری جلسه دادرسی، رأی قطعی مبنی بر نادرستی تصمیم هیات نظارت تایید و پروانه انتشار روزنامه «آرمانِ امروز» ابقا شد.

خاتمی فر گفت: با صدور این رأی، انتشار روزنامه سراسری آرمانِ امروز قانونی است و با تصمیم صاحب امتیاز  انتشار آن ادامه می‌یابد.

گفتنی است روزنامه آرمان امروز با نام قبلی آرمان و آرمان روابط عمومی،  روزنامه خبری، تحلیلی و سیاسی با گرایش اصلاح طلبی نزدیک به علی اکبر هاشمی رفسنجانی است. این روزنامه در مهر ۱۳۸۸ توقیف شد. نهایتاً پس از ۷۵ روز این روزنامه رفع توقیف و مجدداً انتشار خود را از سر گرفت. از آن پس روزنامه آرمان محبوبیت خود را بین قشرها مختلف مردم بدست آورد. این روزنامه در عنوان بالای صفحه اول روز دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ خود نامش را از آرمان روابط عمومی به آرمان امروز تغییر داد.

پروانه انتشار روزنامه «آرمان امروز» ابقا شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *