ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

انتشار آخرین شماره نشریه «سفیر» بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۲

1 دقیقه خوانده شده
شماره جدید نشریه سفیر بانک ملی ایران با موضوع بررسی نقش و اهمیت قرض الحسنه و مطالب نوروزی با رنگ و بوی بهاری در ۱۶۸ صفحه منتشر شد.
انتشار آخرین شماره نشریه «سفیر» بانک ملی ایران در سال 1402

شماره جدید نشریه سفیر بانک ملی ایران با موضوع بررسی نقش و اهمیت قرض الحسنه و مطالب نوروزی با رنگ و بوی بهاری در ۱۶۸ صفحه منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایسنا؛ شماره سیصد و چهارم نشریه سفیر به عنوان آخرین شماره سال ۱۴۰۲ با شروع فصل بهار و سال نو، همراه با مطالبی کاربردی و جذاب در اختیار مخاطبان خود قرار گرفت.

در این شماره نشریه ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران در خصوص توسعه بانکداری نوین، برنامه ها و چشم انداز سال ۱۴۰۳ بانک با خبرنگار این نشریه به گفت و گو نشست.

همچنین در این ویژه نامه خوانندگان می توانند نقش تعیین کننده اعتبارسنجی در طرح مهربانی را در گفت و گو با دکتر رضا قاسم پور مدیرعامل شرکت رتبه بندی اعتباری و اهمیت قرض الحسنه را در مصاحبه با دکتر حسین راغفر اقتصاددان مطالعه کنند.

در آخرین شماره سال ۱۴۰۲ نشریه سفیر مدیران و مسئولان ارشد بانک ملی ایران و معاون پیشین بانک مرکزی نظرات ، دیدگاه ها و چشم انداز آتی بانک ملی ایران  و اهمیت موضوع قرض الحسنه را مورد بررسی قرار دادند.

در این شماره برای اولین بار مطالبی با عنوان «آموزه ها» درج شده که مطالب مهمی را در خصوص باورهای غلط و رایج بیماری ها از زبان پزشک متخصص و راهکارهای صحیح مواجهه با این شرایط به شما یادآور می شود.

باید اشاره کرد که امسال بهار طبیعت را با ماه بهار قرآن آغاز کرده ایم و همزمانی این دو را به فال نیک گرفته و در ویژه نامه ضمن بیان آداب و رسوم ماه صیام در اقصی نقاط کشور، ایرانگردی و غذاهای استان های مختلف کشور را نیز معرفی کردیم تا مسافرانی که قصد سفر به استان های مختلف کشور را دارند از غذاهای لذیذ و اصیل این مناطق نیز مطلع باشند.

در این شماره همچنین گنجینه های نفیس و فاخر موزه بانک ملی ایران، روسای شعب موفق بانک، پژوهشگران و پیشنهاد دهندگان برتر سال معرفی شده و از نویسندگانی که طی سال ۱۴۰۲ نشریه را همراهی کرده اند تقدیر شد.

نشریه بانک ملی ایران با قدمتی ۹۰ ساله به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر می شود و تلاش دارد تا با درج مطالب اقتصادی و پولی و بانکی به آگاهی مخاطبان خود بیافزاید.

گفتنی است نسخه دیجیتال آن  نیز در بخش نشریات پورتال خبری بانک ملی ایران قابل دسترس است.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=15847

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *