ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

هیأت مدیره خانه مطبوعات خراسان رضوی در روز خبرنگار در رسانه‌ها حاضر نمی‌شود

1 دقیقه خوانده شده
هیأت مدیره خانه مطبوعات خراسان رضوی در روز خبرنگار در رسانه‌ها حاضر نمی‌شود

خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی اعلام کرد: شیوع ویروس کرونا می‌طلبد تا با پاسداشت حرمت قلم و ضمن گرامیداشت مقام خبرنگاران، به عنوان نهاد صنفی رسانه‌ای، ملزم به صیانت از همکارانمان باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری فارس؛ خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: رسانه‌ها رسالت دارند تا آئینه وار با مردم صادق باشند و پیش و بیش از دیگران بر آنچه می‌گویند عالم و عامل باشند و مگر می‌شود دیگران را به پرهیز از حضور در مراسم و مجامع بخوانیم اما خودمان بخواهیم تا در روز خبرنگار همانند هرسال، گردهم بنشینیم.

این روزها وضعیت شیوع کرونا شرایط سختی را برای جامعه بشری تحمیل کرده که فقط به فضل الهی و نصرت اهل بیت(علیهم السلام) می‌توان دل قوی داشت و با تاسی ولایت، توصیه‌های علمی پزشکی و ضوابط بهداشتی اصل فاصله گذاری را رعایت و تمکین کرد.

فرا رسیدن سالروز عروج شهید صارمی و روز خبرنگار امسال زیر سایه شیوع ویروس کرونا می‌طلبد تا با پاسداشت حرمت قلم و ضمن گرامیداشت مقام خبرنگاران، به عنوان نهاد صنفی رسانه‌ای، ملزم به صیانت از همکارانمان باشیم و برای حفظ سلامت فعالان ساعی رسانه‌ها از حضور در دفاتر مطبوعات و خبرگزاری‌ها برخلاف میل قلبی، عذرخواهی کنیم و عاجزانه خواستار رعایت دیگران نیز باشیم.

از سوی دیگر پیگیری مطالبه‌های صنفی و مسائل مبتلابه و دغدغه‌های خبرنگاران را با افتخار، وظیفه ذاتی خودمان می‌دانیم و از طریق سایت و کانال‌های ارتباطی خانه پاسخگوی عزیزان هستیم.

بدون تردید برکت اخوت در ترنم غدیر و بهرمندی از انوار الطاف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) امید ریشه کنی قریب الوقرع کرونا را زنده می‌دارد تا در تلالو نورباران دهه امامت و ولایت، دلهای عاشق منتظران بشارت ظهور عاجل منجی عالم بشریت(عج) بیابد.

هیأت مدیره خانه مطبوعات خراسان رضوی در روز خبرنگار در رسانه‌ها حاضر نمی‌شود

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *