ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

نرم‌افزار انتشار اخبار ایرنا در اماکن عمومی رونمایی شد

1 دقیقه خوانده شده
سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با هدف اطلاع‌رسانی فوری و بی‌واسطه و ارائه اخبار و گزارش‌های تولیدی به مخاطبان شبکه‌ اطلاع رسانی خود را با تولید نرم‌افزار خبرخوان برای نصب در مانیتورهای و تلویزیون‌های اماکن عمومی توسعه داد.
نرم‌افزار انتشار اخبار ایرنا در اماکن عمومی رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ سامانه خبرخوان ایرنا این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا آخرین اخبار، گزارش ها و رویدادهای مهم ملی و بین المللی را در سریع ترین زمان ممکن در اختیار مخاطبان قرار دهد.

در این شبکه خبری مخاطبان قادر خواهند بود عناوین اخبار متنی به همراه عکس، لید و تیتر محصولات خبری را مشاهده کرده و متن کامل خبر  را در سایت ایرنا مطالعه نمایند.

انتشار خبرهای فوری متناسب با موضوعات خاص روز، انتشار اخبار و گزارش های ایرنا به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی، سازگاری نرم افزار آن با نمایشگرهای افقی و عمودی در تمامی ابعاد، امکان انتشار اطلاعیه ها برای میزبانان این سامانه در قسمتی مجزا به همراه نام و درج لوگو، تامین امنیت شبکه با استفاده از پروتکل SSL  و همچنین سازگاری با تمامی سرویس های خبری از دیگر قابلیت های این نرم افزار است.

پس از اجرا و نصب موفقیت آمیز مرحله اول سامانه خبرخوان ایرنا ازسوی اداره کل محصولات خبری ایرنا در سالن های مسافری فرودگاه های مهرآباد، امام خمینی (ره)، شهید هاشمی نژاد مشهد و … در سال های گذشته، طراحی، توسعه و پیاده سازی نرم افزار جدید خبرخوان ایرنا به سفارش آن اداره کل و با همت کارشناسان و مدیران معاونت فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی ایرنا در سال جاری انجام شده است.

این سامانه هم اکنون آماده نصب بر روی مانیتورها و تلویزیون های نصب شده در اماکن عمومی همانند شعب بانک ها، ایستگاه های مترو، پایانه های راه آهن و اتوبوس های بین شهری، فرودگاه ها، اتاق انتظار مقامات کشور و… است.

نرم‌افزار انتشار اخبار ایرنا در اماکن عمومی رونمایی شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *