ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مهندس محمدنقی دیده‌بان خبر داد: «مرزنیوز» و «دیده‌بان مرز» دو زبانه شدند

1 دقیقه خوانده شده
با موافقت دبیرخانه هیئت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پایگاه خبری تحلیلی «اخبار مرز (مرزنیوز)» و فصلنامه سراسری اجتماعی- اقتصادی «دیده‌بان مرز» دو زبانه شدند.
مهندس محمدنقی دیده‌بان خبر داد: «مرزنیوز» و «دیده‌بان مرز» دو زبانه شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از مرزنیوز؛ با دریافت این مجوز از این پس پایگاه خبری تحلیلی «اخبار مرز (مرزنیوز)» و مجله سراسری اجتماعی- اقتصادی «دیده‌بان مرز» می‌توانند مطالب، گزارش، مصاحبه و اخبار خود را به زبان‌های فارسی و یا آذری منتشر نمایند.

گفتنی است پایگاه خبری تحلیلی «اخبار مرز (مرزنیوز)» به نشانی اینترنتی www.Marznews.ir  در حوزه های اجتماعی و اقتصادی با مجوز شماره ۹۳/۲۷۰۳۲ به تاریخ ۱۳۹۳/۱۱/۷ کار خود را از سال ۱۳۹۳ با جمعی از جوانان تحصیلکرده و توانمند آغاز کرد و مجله سراسری اجتماعی- اقتصادی «دیده‌بان مرز» هم مجوز خود را به شماره ۸۳۱۷۵ به تاریخ ۱۳۹۷/۷/۱۶ دریافت کرد و تا کنون نیز ۹ شماره از آن به چاپ رسیده است.

صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی «اخبار مرز (مرزنیوز)» و مجله سراسری «دیده‌بان مرز» ضمن تشکر و قدردانی از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این حرکت را آغاز فعالیت رسانه‌ای فراتر از مرزهای کشور دانست و گفت: چشم انداز ما تبدیل شدن به رسانه فرا مرزی است.

مهندس محمدنقی دیده‌بان تصریح کرد: بر اساس رسالت‌ رسانه‌ای که داریم اخبار تخصصی مرزها برای تنویر افکار عمومی و کمک و همکاری در روند تصمیم‌گیری مسئولان کشور و از همه مهمتر انعکاس گزارش عملکرد و فعالیت‌های مرزبانان غیور میهن‌مان از اولویت‌ها و سیاست‌های این رسانه است.

خبرنگار: زینب سیدحاتمی

مهندس محمدنقی دیده‌بان خبر داد: «مرزنیوز» و «دیده‌بان مرز» دو زبانه شدند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *