ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

محمد احصایی؛ خطاطی که خط را به نقاشی بدل کرد

1 دقیقه خوانده شده
حسین گنجی، منتقد هنری، در ادامه سلسله یادداشت‌های خود در صفحه برند شخصی ماهنامه مدیریت ارتباطات، به سراغ محمد احصایی رفته است.
خطاطی که خط را به نقاشی بدل کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ماهنامه مدیریت ارتباطات؛ گنجی در یادداشت خود  با عنوان «برآمده و خروج کرده از سنت» بیان می‌کند عامل موفقیت احصایی فهم و احترام به ارزش‌ها و سنت‌ها در کنار بازاندیشی دائمی و عبور از ارزش‌ها و رسیدن به تصویر جدید از زندگی است. او همچون سجاد باغبان، احصایی را منتقد آیکون نقاشی خط در جهان می‌داند  و عنوان می‌کند محمد احصایی توانسته است با قراردادن ذره‌بین خود بر حروف و غوطه ور شدن در آن جهانی جدید از اشکال سنتی  کلمات برای مخاطبانش خلق کند.

«محمد احصایی» کسی است که سنت را خود فهم کرده، بدان اشراف یافته، اهمیت و ارزشش را به‌درستی فهمیده، سپس از آن خروج کرده و بی‌آنکه بر آن بشورد و انکار یا منکوبش کند، راهی تازه‌ بر اساس شرایط و جغرافیای زمانی و مکانی خود یافته و در یک مسیر زیست نیک آن را چنان سیقل داده، به‌شکلی که امروز گویی تنها اوست که نقاشی‌خط می‌کند.

🗞 ماهنامه مدیریت ارتباطات را از دیجی‌کالا تهیه کنید یا با بخش توزیع به شماره تلفن: ۸۸۳۵۶۴۳۶-۰۲۱ تماس بگیرید، طاقچه و  مگیران (https://www.magiran.com/volume/177834)، دیگر راه‌های خرید آنلاین این نشریه هستند.

گفتنی است مدیریت ارتباطات برنامه ریزی نظام مند برای تحقق اهداف سازمانی با استفاده از تکنیک ها,ابزار و امکاناتی است که دانش ,هنر و فن ارتباطات می سازد.ماهنامه مدیریت ارتباطات , در پی تلاش آگاهانه برای پاسخگویی به انتظارات مخاطبان این حوزه است

برای دریافت فرم اشتراک روی فایل پیوست کلیک نمایید

 مدیریت ارتباطات

محمد احصایی؛ خطاطی که خط را به نقاشی بدل کرد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *