ش٫ اردیبهشت ۲۲ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

فراخوان مسابقه طراحی لوگوی خانه مطبوعات و رسانه های کشور

1 دقیقه خوانده شده
نائب رئیس خانه مطبوعات و رسانه های کشور از انتشار فراخوان مسابقه طراحی لوگوی این خانه خبر داد.
مدیر خانه مطبوعات استان اردبیل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه؛ رضا عباس‌زاده با اعلام این خبر گفت: خانه مطبوعات و رسانه های کشور در نظر دارد طراحی لوگوی این نهاد صنفی را بر اساس شرایط زیر از طریق مسابقه به انجام رساند.

وی در خصوص نحوه ارسال آثار افزود: علاقه مندان به حضور در این مسابقه می توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۳۱ فرودین ماه ۱۴۰۰ از طریق تلگرام و یا واتس آپ با شماره همراه ۰۹۱۳۱۵۶۰۸۳۲ به دبیرخانه این مسابقه ارسال نمایند.

عباس زاده با اشاره به شرایط آثار بیان داشت:  طراحی باید در ابعاد مناسب و با کیفیت ۳۰۰ dpi انجام شده و رعایت اصل سادگی و نشان دادن هویت رسانه ها (مکتوب، برخط و مجازی) از اولویت های پذیرش آثار می باشد. همچنین باتوجه به شمولیت کشوری خانه مطبوعات و رسانه های کشور، عدم استفاده از نماد های استانی در دستور کار قرار گرفته و آثار ارسالی به مسابقه نزد دبیرخانه باقی خواهند ماند و مالکیت معنوی آنها در اختیار خانه مطبوعات و رسانه های کشور قرار می گیرد.

نائب رئیس خانه مطبوعات و رسانه های کشور خاطر نشان کرد: ممکن است لوگوی برگزیده با نظر مدیران این نهاد صنفی نیازمند تغییراتی باشد که طراح اثر می بایست نسبت به اعمال انها اقدام نماید.

وی با اشاره به جوایز این مسابقه اظهار داشت: برای لوگوی برگزیده (اول) ۱۵ میلیون ریال؛ برای لوگوی دوم ۱۰ میلیون ریال و برای لوگوی سوم نیز ۵ میلیون ریال جایزه مد نظر گرفته شده است.

خبرنگار: الناز قنبری

فراخوان مسابقه طراحی لوگوی خانه مطبوعات و رسانه های کشور

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *