ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

صدور مجوز انتشار هفته نامه «دیار عارف»

1 دقیقه خوانده شده
با تصویب هیأت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز انتشار هفته نامه «دیار عارف» دریافت شد.
صدور مجوز انتشار هفته نامه «دیار عارف»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه؛ مجوز هفته نامه «دیار عارف» در زمینه سیاسی و اجتماعی به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی محمد زحمت‌کش، خبرنگار و نویسنده حوزه سیاسی استان قزوین با تصویب هیأت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت شد.

صدور مجوز انتشار هفته نامه «دیار عارف»

زحمت کش در خصوص اهداف انتشار هفته نامه دیار عارف به خبرنگار ما گفت: این نشریه با هدف زمینه‌سازی و گسترش پژوهش‌های تخصصی و روزآمد و ایجاد بستر مناسب برای انعکاس دیدگاه‌های صاحب‌نظران عرصه سیاست و تضارب آرا و نقد دیدگاه‌ها و نظریه‌ها در زمینه علوم اجتماعی راه اندازی شده است.

وی با تاکید بر تقویت و توسعه دانش بومی با نگاه بر مبادی و مبانی اسلامی در حوزه علوم سیاسی و علوم اجتماعی ابراز داشت: امیدواریم با کمک اهل فن زمینه ساز استحکام گفتمان سیاست اسلامی و افزایش توان آن جهت رقابت علمی سازنده با سایر گفتمان های رقیب و بدیل باشیم تا بتوانیم به تصمیم سازی و حل مسایل در نظام جمهوری اسلامی ایران و استان کمک کنیم.

صاحب امتیاز و مدیرمسوول نشریه «دیار عارف» خاطر نشان کرد: در حوزه اجتماعی آسیب شناسی و ارایه راهکارهای بومی یکی از اهداف این نشریه خواهد بود که با گسترش و توسعه نوآوری نظری یا روش شناختی در این حوزه سعی در رسیدن آن خواهیم داشت.

ضمن تبریک به این مدیریت و کارکنان این رسانه برای آنها آرزوی موفقیت در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه را داریم.

خبرنگار: فرهاد قنبری

صدور مجوز انتشار هفته نامه «دیار عارف»

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *