ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

شماره نخست فصلنامه «دربند» منتشر شد

1 دقیقه خوانده شده
نخستین شماره از فصلنامه «دربند» (زمستان 1400) منتشر شد.
شماره نخست فصلنامه «دربند» منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه؛ در این شماره از فصلنامه «دربند» مطالبی همچون «جهان ایرانی از پنجشیر تا شوشی»، «پیوند جاینام آذربایجان با زبان‌های ایرانی» نوشته مسعود عرفانیان، «کتیبه‌های فارسی مسجدجامع دربند» به قلم مرتضی رضوانفر، «حسن زنبورک از مجموعه داستان: همشهری های دماغه‌ی آبشرون» نوشته ناصر همرنگ، «نگاهی به تاریخ جنگ‌های روس و چرکس در قفقاز شمالی» به قلم دکتر حامد کاظم‌زاده ایرانشهر، «نگاهی به گزارش ابوزید بلخی از بلاد الرّان، ارمینیه و آذربایجان» نوشته جعفر وثوقی، «قدرت داعش و چشم‌انداز نقش آن در افغانستان» به قلم فرزاد رمضانی بونش، «مروری بر تاریخ افغانستان از باستان تاکنون و زمینه‌‎های شکل‎‌گیری طالبان با عنوان افغانیت و جهاد» نوشته احمدرضا حسینی و «بررسی نسخ خطی قره‌باغ نامه‌ها» به قلم آناهیتا شاهرخی آمده است.

گفتنی است مجله «دربند» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی دکتر داود دشتبانی به زبان فارسی با گرایش عمومی و در زمینه های سیاسی و فرهنگی منتشر شد.

شایان ذکر است برای دریافت این نشریه به شماره ۰۹۱۲۰۲۰۹۸۷۱ در واتساپ، تلگرام و یا به صفحه instagram.com/vatan_yoli پیام بدهید. همچنین لازم به توضیح است هزینه پست رایگان و برعهده فصلنامه «دربند» است.

خبرنگار: الناز قنبری

شماره نخست فصلنامه «دربند» منتشر شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *