ش٫ اردیبهشت ۲۲ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خبر صعود تیم های اعزامی به اورست به سرپرستی ایران در جهان طنین انداز خواهد شد

1 دقیقه خوانده شده
از سوی وزارت توریسم کشور نپال همنورد اصفهانی امین دهقان سرپرست تیم اعزامی کشورهای آمریکا، ژاپن، هند، اسپانیا، اکراین، لهستان و… شد.
خبر صعود تیم های اعزامی به اورست به سرپرستی ایران در جهان طنین انداز خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه خبری رادیو کوهنورد از اورست؛ همنورد اصفهانی امین دهقان از هیمالیانوردان کشورمان که سابقه درخشانی در کارنامه اخلاق و حرفه ای خود ثبت کرده است در گفتگوی زنده از اورست به خبرنگار پایگاه خبری رادیو کوهنورد گفت: متاسفانه هیچ یک از مسئولین کشورم غیر از دکتر کامران نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی مرا همراهی نکردند زیرا ورزش کوهنوردی و صعودهای ورزشی به ویژه رشته صعودهای بلند و هیمالیانوردی هیچ جایگاهی در بین هیچ یک از مسئولین کشورم و حتی رسانه ها نداشته و ندارد.

وی در این گفتگوی زنده که از طریق صفحه اینستاگرام پایگاه خبری رادیو کوهنورد صورت گرفته بود، افزود: خیلی خوشحالم که بالاخره یکی از رسانه ها که متعلق به جامعه و خانواده کوهنودری و صعودهای ورزشی است در کنار بنده و همه علاقه مندان به این ورزش قرار دارد و با در اختیار قراردادن این امکان توانست روحیه مضاعفی را به بنده هدیه کند.

همنورد اصفهانی ابراز داشت: من برای تثبیت نام کشورم و به اهتزاز درآمدن پرچم کشورم از مالم گذشتم تا نام ایران و ایرانی را در آغاز قرن ۱۴ در بام دنیا زنده نگه دارم و این امکان میسر نمی شود مگر آنکه با همراهی و دعاهای خیر هموطنانم که روحیه بنده را تقویت می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این صعود به لحاظ هم هوایی کردن حدود دو ماه به طول می انجامد و امیدوارم با امکان رایگانی که کشور نپال برای من یک ایرانی فراهم کرده است بتوانم به صورت زنده و مستقیم لحظه صعود و حضورم در قله اورست را از طریق صدا و سیما به دنیا نشان دهم و نام ایران را بر بام دنیا در قرن جدید ثبت و ضبط کنم.

خبرنگاران: امیرحسین رحیمی /  یاسین خلیل آبادی

خبر صعود تیم های اعزامی به اورست به سرپرستی ایران در جهان طنین انداز خواهد شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *