ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

تشییع پیکر شهید خبرنگار در جنین

1 دقیقه خوانده شده
در پی یورش امروز نظامیان صهیونیست به جنین، «شیرین ابوعاقله» خبرنگار شبکه الجزیره قطر که جلیقه خبرنگاری بر تن داشت، از ناحیه سر هدف تیراندازی نظامیان صهیونیست قرار گرفت و به شهادت رسید.
تشییع پیکر شهید خبرنگار در جنین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از مشرق؛ در پی یورش امروز نظامیان صهیونیست به جنین، «شیرین ابوعاقله» خبرنگار شبکه الجزیره قطر که جلیقه خبرنگاری بر تن داشت، از ناحیه سر هدف تیراندازی نظامیان صهیونیست قرار گرفت و به شهادت رسید.

گفتنی است شبکه الجزیره قطر تأیید کرد که شیرین ابوعاقله توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیده است.

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، شبکه تلویزیونی الجزیره قطر پس از انتشار گمانه‌زنی در خصوص شهادت «شیرین ابوعاقله»، خبرنگار زن با سابقه این شبکه، سرانجام این خبر را تأیید کرد.

پیش از این، ویدئویی از جنازه ابوعاقله منتشر شده بود. وی یکی از خبرنگاران با سابقه الجزیره بود که سال‌ها در مورد فلسطین، گزارش میدانی و خبر تهیه کرده بود.

به گزارش همشهری آنلاین، شبکه الجزیره تاکید کرد که او وقتی هدف گلوله صهیونیست‌ها قرار گرفت، جلیقه خبرنگاری به تن داشت. ابو عاقله یکی از قدیمی‌ترین و سرشناس‌ترین خبرنگاران الجزیره بود که در تمامی کشورهای عربی و غیر عربی شناخته شده بود، تاثیر و بازتاب شهادت وی همانند بمباران ساختمان خبرگزاری آسوشیتدپرس در جریان جنگ اخیر در غزه خواهد بود.

https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=12146

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *