ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

بازدید بسیج رسانه و خبرنگاران استان البرز از سایپا

1 دقیقه خوانده شده
تعدادی از خبرنگاران و مسئولان بسیج رسانه استان البرز ضمن حضور و بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری خودرو و خطوط تولید محصولات سایپا با دستاوردهای نوین این گروه خودروساز آشنا شدند.
بازدید بسیج رسانه و خبرنگاران استان البرز از سایپا
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از سایپانیوز؛ در حاشیه این بازدید سیدمحمدرضا موسوی زاده، مسئول بسیج رسانه استان البرز گفت: تعدادی از خبرنگاران استان البرز که چشمان بیدار و مغز متفکر جریان شناسی کشور هستند از دستاوردهای نوین گروه سایپا بازدید کردیم و دستاوردهای حاصل نشان از پیشرفت صنعت خودروسازی کشور است.

او افزود: با تلاش و همت متخصصان ایرانی محصولات جدید با نگاه به آینده طراحی شده که نشان از توان و خلاقیت کارشناسان این حوزه دارد.

موسوی زاده با بیان اینکه صنعت خودرو کشور تحت جریان رسانه ای معاند، مظلوم واقع شده است، گفت: این صنعت حرف های زیادی برای گفتن دارد و رسانه ها باید این موفقت ها را برای مردم و جوانان مطرح کنند تا ذهن افراد به خصوص نوجوانان و جوانان با این پیشرفت ها بیمه شود و تلاش رسانه های استان البرز، آشنا سازی مردم این استان با این توانمندی ها و دستاوردها به دست آمده است.

او گفت: امروز رسانه رکن چهارم  دموکراسی است که اثرگذاری بسیاری در آشنایی و رفع ابهامات موجود در افکار عمومی دارد و هر چه رسانه ها با صنعت ارتباط بیشتری داشته باشند قطعا آینده بهتر و روشن تری در بحث شکوفایی و رشد اسلامی خواهیم داشت.

مسئول بسیج رسانه استان البرز تصریح کرد: رشد اسلامی به مفهوم آن است که مردم در جامعه اسلامی آینده روشنی داشته باشند و این موضوع از ارتباط و پیوند رسانه و صنعت در جهت تنویر افکار عمومی ایجاد می شود. در سازمان بسیج رسانه در قالب برگزاری جشنواره ابوذر با موضوع پیوند رسانه و صنعت این موضوع دنبال شده و به آن توجه خاصی شده است.

او با بیان اینکه رسانه وظیفه اخلاقی در اعلام اخبار دارد، افزود: اعتقاد به اخلاق رسانه ای یعنی اینکه اخبار مومنانه اعلام شود و بر این اساس اخبار باید به هنگام بدون اغراض و درست اعلام بشود تا مردم پذیرا باشند.

لینک کوتاه: https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=13064

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *