ی٫ اردیبهشت ۱۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

انتقاد مدیر مسئول «ابتکار» از وضعیت مطبوعات بخش خصوصی

1 دقیقه خوانده شده
با انتصاب فرشاد مهدی پور به عنوان معاون مطبوعاتی توجه به دغدغه های اهالی رسانه می تواند این مقام مسئول را در جهت رسیدن به اهداف تعیین شده یاری رساند.
انتقاد مدیر مسئول«ابتکار» از وضعیت مطبوعات بخش خصوصی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ محمد وکیلی مدیر مسئول روزنامه ابتکار با تاکید بر رسیدگی به نیاز کاغذ مطبوعات با انتقاد می گوید:مهمترین اولویت معاونت مطبوعاتی باید این باشد که به مطبوعات یا این بیمار در حالت کما تنفس مصنوعی بدهد. مطبوعات بخصوص بخش خصوصی دچار مرگ مغزی شده اند و در کما هستند. در چنین شرایطی اکسیژن دستگاه تنفسی آن ها هم رو به اتمام است.

بنا بر این گزارش محمد وکیلی مدیر مسئول روزنامه ابتکار با اشاره به دغدغه مطبوعات در شرایط اقتصادی امروز، به شفقنا رسانه می گوید: مهمترین اولویت معاونت مطبوعاتی باید این باشد که به مطبوعات یا این بیمار در حالت کما تنفس مصنوعی بدهد. مطبوعات بخصوص بخش خصوصی دچار مرگ مغزی شده اند و در کما هستند. در چنین شرایطی اکسیژن دستگاه تنفسی آن ها هم رو به اتمام است.
او ادامه می دهد: بنابراین به جای حرف های شعاری، فانتزی و وعده های ناشدنی که در این سال ها از معاونان و وزرای مختلف شنیده ایم، باید چند صباحی با اکسیژن مصنوعی این بیمار مرگ مغزی را در سی سی یو نگه داشت تا ببینیم راهی برای جراحی و درمان واقعی آن پیدا می شود یا خیر. وگرنه با این بازار بدون کاغذ، تورم کمرشکن، بی انگیزگی در نیروی کار و… نمی توان امیدوار به وقوع اتفاقات خوب در حوزه رسانه و فرهنگ شد.
با این اوصاف چگونه می توان مطبوعات را زنده نگه داشت؟ مدیر مسئول ابتکار پاسخ می دهد: برای کشوری مثل ایران خیلی زشت است که گفته شود، کاغذ پیدا نمی شود. کاغذ یعنی متریال حوزه فرهنگ. کشوری که ادعای فرهنگ دارد، اگر کاغذ نداشته باشد یا در انبار احتکار کرده باشند و یا در گمرکات به عنوان انبار احتکار برخی از دلال ها دپو باشد، نمی توان به زنده بودن مطبوعاتش امید داشت. مدتهاست که گفته می شود برای تامین کاغذ تلاش می کنیم ولی خروجی آن وضعیتی است که در بازار می بینیم و کیلویی ۲۹ هزار تومان هم کاغذ پیدا نمی شود.

انتقاد مدیر مسئول «ابتکار» از وضعیت مطبوعات بخش خصوصی

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *