ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

اصحاب رسانه به مقام شامخ سردار شهید “حسین همدانی” ادای احترام کردند

1 دقیقه خوانده شده
جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان همدان در آستانه ششمین سالگرد شهادت سردار "حاج حسین همدانی"، با حضور در گلزار شهدا، با آرمان های والای این شهیر مدافع حرم تجدید بیعت کرده و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
اصحاب رسانه به مقام شامخ سردار شهید "حسین همدانی" ادای احترام کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ در این آیین که با حضور فرزند شهید همدانی در گلزار شهدای شهر همدان برگزار شد، خبرنگاران با عطر افشانی و غباروبی مزار این شهید والامقام، یاد و خاطر سردار دلها را زنده نگه داشتند و با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

فرزند سردار شهید حاج حسین همدانی در این آیین گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه با قلم خود باید اهداف و آرمان های شهدا را برای مردم تبیین و تشریح کنند.

“وهب همدانی” با اشاره به اینکه جامعه امروز تشنه فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: در جامعه امروز جوانان و نوجوانان باید با فرهنگ ایثار و شهادت انس بگیرند.

وی با اشاره به اینکه شهید همدانی جایگاه فرهنگ و هنر را بسیار ارزشمند و والا می دانست، اظهار داشت: نگاه فرهنگی ایشان به اداره امور در مدیران ما مغفول مانده است.

فرزند شهید همدانی تصریح کرد: این شهید بزرگوار، داعش را نتیجه و محصول تلاش گسترده و تهاجم فرهنگی دشمنان و استکبار جهانی در راستای مقابله با اسلام می دانست.

وی با اشاره به اینکه شهید همدانی نطرات مثبتی نسبت به مجموعه هنرمندان و فعالان فرهنگی و هنری داشت، افزود: نمونه کارهای فرهنگی ایشان در سوریه را می توان به ساخت مدرسه و ساخت سنگ مزار برای شهیدان ذکر کرد.

فرزند سردار شهید حاج حسین همدانی ادامه داد: این شهید، دیدگاه متفاوتی نسبت به خانواده و فامیل و اجرای رسم و رسومات داشت و همیشه خود را به جامعه بدهکار می دانست و مسوولیت ها را با همه سختی هایش می پذیرفت.

وی تاکید کرد: امروز جامعه ما به افرادی همچون شهید همدانی نیاز دارد.

سردار سرلشکر حاج حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ۱۶ مهر ۱۳۹۴ حین انجام ماموریت های مستشاری در حومه شهر حلب به شهادت رسید.

پیکر این شهید والامقام ۲۰ مهر ۱۳۹۴ با حضور فرمانده وقت سپاه پاسداران و شمار زیادی از فرماندهان نظامی و انتظامی، همرزمان شهید، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمع کثیری از مردم در گلزار شهدای همدان به خاک سپرده شد.

پیکر شهید همدانی به علت علاقه وی به مرحوم آیت الله موسوی امام جمعه اسبق همدان در جوار مزار آن بزرگوار به خاک سپرده شد.

اصحاب رسانه به مقام شامخ سردار شهید “حسین همدانی” ادای احترام کردند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *