پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

همکاری جایزه بازی‌های جدی ۱۳۹۹ (SeGaP2020) با کژوال کمپ

1 دقیقه خوانده شده
مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به عنوان یکی از حامیان کژوال کمپ ۱۳۹۹ به طور خاص با این رویداد همکاری خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ فعالان صنعت بازی و علاقه‌مندان به بازی‌سازی حتما طی چند روز گذشته در جریان برگزاری دومین دوره «کژوال کمپ» (Casual Campقرار گرفته‌اند. رویدادی که با هدف ارتقاء صنعت بازی موبایلی از ۲۲ شهریور کار خود را آغاز می‌کند و پس از یک دوره‌ چهارماهه، در بهمن‌ماه ۹۹ به کار خود پایان خواهد داد.

همکاری مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) به‌ عنوان دبیرخانه جایزه بازی‌های جدی با دومین رویداد کژوال کمپ به ‌منظور هم‎افزایی و توانمندسازی شرکت‌کنندگان رویداد جایزه بازی‌های جدی ۱۳۹۹ از سویی و ترویج بازی­‌های هدفمند برای بازی­‌سازان این رویداد از سوی دیگر صورت می‌گیرد.

در این راستا و در مسیر این همکاری، ثبت­‌نام­‌کنندگان رویداد جایزه بازی‌های جدی ۱۳۹۹ در بخش­‌های مختلف می‌توانند برای ارتقاء مهارت‌های خود از کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی کژوال کمپ استفاده کنند. همچنین دبیرخانه جایزه برای بازی‌های ساخته شده در کژوال کمپ با ویژگی‌­های هدفمندی، حمایت­‌های ویژه‌­ای ترتیب خواهد داد.

علاوه بر این دایرک با ارائه سخنرانی‌هایی در خصوص نتایج حاصل از پیمایش ملی، ارائه گزارش تحلیلی از بازی‌های ایرانی و همچنین معرفی بازی‌های جدی با این رویداد همراه خواهد بود و اطلاعات جدیدی را به مخاطبین ارائه می‌دهد.

رویداد بازی‌سازی کژوال کمپ به‌ منظور ارتقای صنعت بازی‌های موبایلی در کشور برگزار می‌شود. علاوه بر کافه بازار، آواگیمز، دایرک و انستیتو ملی بازی‌سازی از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، حامیانی همچون استودیوهای بازی‌سازی مطرح از جمله پاییزان، Quiz of Kings، مدریک، تتراپازل و نردبان اندیشه فردا حضور دارند که در تأمین جایزه ۱۵۰ میلیون تومانی رویداد و ارائه‌ محتواهای آموزشی مشارکت خواهند داشت.

بازی‌سازان و دانشجویان علاقه‌مند به بازی‌سازی می‌توانند با شرکت در این رویداد از برنامه‌های آموزشی و کارگاه‌ها، سخنرانی‌ها و تجارب بازی‌های موفق، تیم‌سازی، ساخت بازی‌، شبکه منتورها و جوایز نقدی این رویداد بهره‌مند شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌­نام در بخش‌­های مختلف جایزه بازی­‌های جدی ۱۳۹۹ اینجا کلیک کنید.

همچنین علاقه‌مندان به بازی‌سازی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر  اینجا کلیک کنند و از طریق این  لینک در افتتاحیه ثبت‌نام کنند.

http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=2735

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *