مسیر اشتباه رسانه
1 دقیقه خوانده شدهقطعاً هر رسانه های برای بقا نیاز به درآمد و بودجه دارد و مهمترین منبع درآمدی رسانه ها، مخاطب است!
چرا مخاطب؟
چون اگر تعداد مخاطبان یک نشریه، پایگاه خبری یا کانال بالا باشد، قطعاً تبلیغاتی که به آن رسانه سپرده میشود نیز ارزش و بهای بالاتری خواهد داشت.
چگونه مخاطب افزایش میابد؟
تولید محتوای مناسب با ساختار یک رسانه، اولین مرکز تمرکز مدیران آن مجموعه برای افزایش مخاطبان میباشد و شاخص هایی مثل ارزشهای خبری و منابع دقیق، میتواند به تولید محتوای قدرتمند کمک کند.
مسیر اشتباه
متأسفانه طی سالهای اخیر برخی رسانه ها آنقدر در جذب تبلیغات (به هر نحو) غرق شدند که فراموش کردند تبلیغات پله اول رسانه نیست و باید با تولید محتوای غنی، پایه های افزایش مخاطب و در نهایت تبلیغات را محکمتر کنند.
محمد ایل بیگی
منبع: https://t.me/pressalborz/23547