ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مسیر اشتباه رسانه

1 دقیقه خوانده شده
مسیر اشتباه رسانه

قطعاً هر رسانه های برای بقا نیاز به درآمد و بودجه دارد و مهمترین منبع درآمدی رسانه ها، مخاطب است!

چرا مخاطب؟

چون اگر تعداد مخاطبان یک نشریه، پایگاه خبری یا کانال بالا باشد، قطعاً تبلیغاتی که به آن رسانه سپرده می‌شود نیز ارزش و بهای بالاتری خواهد داشت.

چگونه مخاطب افزایش میابد؟

تولید محتوای مناسب با ساختار یک رسانه، اولین مرکز تمرکز مدیران آن مجموعه برای افزایش مخاطبان می‌باشد و شاخص هایی مثل ارزشهای خبری و منابع دقیق، می‌تواند به تولید محتوای قدرتمند کمک کند.

مسیر اشتباه

متأسفانه طی سالهای اخیر برخی رسانه ها آنقدر در جذب تبلیغات (به هر نحو) غرق شدند که فراموش کردند تبلیغات پله اول رسانه نیست و باید با تولید محتوای غنی، پایه های افزایش مخاطب و در نهایت تبلیغات را محکم‌تر کنند.

محمد ایل بیگی

منبع: https://t.me/pressalborz/23547

مسیر اشتباه رسانه

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *