نسخه دیجیتالی کتاب ارتباطات رسانه ای در عمل منتشر شد
1 دقیقه خوانده شدهارتباطات رسانه ای در عمل” را جودیث ریجوی نوشته و توسط مهدخت بروجردی علوی و علی فرقانی ترجمه شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها؛ در بخشی از مقدمه چاپ دوم این کتاب آمده است: ارتباط روابط عمومی ها با رسانه ها، سهلی است ممتنع؛ درحالی که کارکردهای هریک از دو نهاد رسانه و روابط عمومی، به تنهایی قابل درک و تعریف شدن است چگونگی تعامل آنها نوعی از پیچیدگی را بر این رابطه حکم فرما می سازد که حل آن در گرو دانش و تجربه توأمان و شناخت کامل ویژگی های هر دو نهاد است.
ناشر: دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها
چاپ دوم: ۱۳۹۳
انتشار نسخه دیجیتالی: ۱۳۹۹
فرمت: پی دی اف
حجم: ۱.۲۳ مگابایت