ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

نسخه دیجیتالی کتاب ارتباطات رسانه ​ای در عمل منتشر شد

1 دقیقه خوانده شده

ارتباطات رسانه ای در عمل” را جودیث ریجوی نوشته و توسط مهدخت بروجردی علوی و علی فرقانی ترجمه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها؛ در بخشی از مقدمه چاپ دوم این کتاب آمده است: ارتباط روابط عمومی ها با رسانه ها، سهلی است ممتنع؛ درحالی که کارکردهای هریک از دو نهاد رسانه و روابط عمومی، به تنهایی قابل درک و تعریف شدن است چگونگی تعامل آنها نوعی از پیچیدگی را بر این رابطه حکم فرما می سازد که حل آن در گرو دانش و تجربه توأمان و شناخت کامل ویژگی های هر دو نهاد است.

ناشر: دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها

چاپ دوم: ۱۳۹۳

انتشار نسخه دیجیتالی: ۱۳۹۹

فرمت: پی دی اف

حجم: ۱.۲۳ مگابایت

 ارتباطات رسانه ای در عمل

نسخه دیجیتالی کتاب ارتباطات رسانه ​ای در عمل منتشر شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *