ش٫ مهر ۱۲ام, ۱۴۰۴

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه‌های کشور

شفافیت، سرعت و دقت در اطلاع‌رسانی چارت جدید روابط‌عمومی شهرداری کرج

1 دقیقه خوانده شده
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج گفت: تولید محتوا موضوع بسیار مهمی است که باید سرلوحه کار روابط عمومی‌ها قرار گیرد.
شفافیت، سرعت و دقت در اطلاع‌رسانی چارت جدید روابط‌عمومی شهرداری کرج

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج گفت: تولید محتوا موضوع بسیار مهمی است که باید سرلوحه کار روابط عمومی‌ها قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه خبری روایت اول؛ محمدجلال سبزی، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج، در نشست هم‌اندیشی مسئولان روابط عمومی‌های مناطق، سازمان‌ها و معاونت‌های تابعه شهرداری کرج با محوریت بررسی اقدامات و راهکارهای ارتقای اطلاع‌رسانی، اظهار کرد: در دوره ششم مدیریت شهری کرج، اتفاقات بزرگی رقم خورده که اگرچه نافی تلاش‌های گذشته نیست، اما نشان‌دهنده عزم جدی مجموعه برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان است.

وی افزود: حق ایجاب می‌کند که در مسیر امیدآفرینی، اتفاقات و عملیات‌ اجرایی به بهترین شکل اطلاع‌رسانی شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج بیان داشت: ساخت یک زیرگذر شاید در کلام ساده به نظر برسد، اما در عمل پیچیدگی‌ها و دشواری‌های فراوانی دارد که باید به درستی برای افکار عمومی تشریح شود.

سبزی با تأکید بر حجم بالای خدمات شهری در سازمان‌ها و مناطق مختلف شهرداری، گفت: خدمات ارائه شده در این مدت چشمگیر بوده است. اکنون در ماه‌های پایانی این دوره مدیریت شهری، وظیفه داریم پرحجم‌تر و جدی‌تر کار کنیم تا دین خود را نسبت به همکاران عملیاتی و اجرایی که در میدان فعالیت هستند، ادا کنیم.

وی، همچنین از بازنگری و اصلاح ساختار روابط عمومی‌ها خبر داد و افزود: پیشنهادهای متعددی برای تغییر و بهبود چارت سازمانی روابط عمومی‌ها ارائه شده که فرآیند بررسی و اجرای آن در حال انجام است. این تغییرات می‌تواند به افزایش کارآمدی و انسجام در حوزه اطلاع‌رسانی کمک شایانی کند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج، تجهیز روابط عمومی‌ها را از دیگر برنامه‌های پیش رو دانست و گفت: در چند ماه آینده تجهیزات جدیدی به مجموعه روابط عمومی‌ها اضافه خواهد شد. این تجهیزات با هدف تقویت زیرساخت‌های رسانه‌ای و بهبود فرآیندهای اطلاع‌رسانی تهیه می‌شوند تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای روزافزون مخاطبان و شهروندان باشیم.

سبزی در بخش دیگری از سخنانش بر اهمیت تولید محتوا به عنوان محور اصلی فعالیت‌های روابط عمومی تأکید و خاطرنشان کرد: تولید محتوا موضوع بسیار مهمی است که باید سرلوحه کار روابط عمومی‌ها قرار گیرد.

این مسئول اضافه کرد: تاکنون محتواهای ارزشمند و متنوعی تولید شده اما لازم است این روند با کیفیت و کمیت بیشتری ادامه یابد. امروز شهروندان انتظار دارند اطلاعات دقیق، شفاف و به‌روز از خدمات و پروژه‌های شهری دریافت کنند و این وظیفه ماست که در این مسیر پیشگام باشیم.

وی با اشاره به نقش کلیدی روابط عمومی در اعتمادسازی اجتماعی، افزود: شفافیت، سرعت و دقت در اطلاع‌رسانی، ابزار اصلی ما برای تقویت سرمایه اجتماعی و ایجاد ارتباطی مؤثر بین مدیریت شهری و مردم است. هرچه محتوای ما واقعی‌تر، کاربردی‌تر و نزدیک‌تر به زندگی روزمره شهروندان باشد، اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=21855

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *