ی٫ شهریور ۱۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه‌های کشور

جذب عضو در خانه مطبوعات و رسانه‌های استان البرز

1 دقیقه خوانده شده
رییس خانه مطبوعات و رسانه‌های استان البرز از آغاز دور جدید ثبت‌نام در این خانه خبر داد.
جذب عضو در خانه مطبوعات و رسانه‌های استان البرز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه؛ دکتر رضا عباس‌زاده با اعلام این خبر گفت: از سویی پویایی و اشتغال‌های جدید در رسانه‌ها و از سوی دیگر تودیع برخی از همکاران از این عرصه موجب می‌شود تا خانه مطبوعات و رسانه‌های استان البرز هر ساله فراخوان عضویت داده و همکارانی که دیگر در این حوزه فعالیت ندارند را پالایش می‌کند.

وی افزود: همکاران برای عضویت در خانه مطبوعات، ابتداء باید در سامانه خانه مطبوعات به نشانی khanehmatbooat.ir ثبت‌نام نمایند و پس از آن درخواست عضویت خود را ارسال کنند.

عباس‌زاده ادامه داد: گزینه عضویت در سامانه را انتخاب کنید و نشانی پست الکترونیکی، جنسیت، نام و نام‌خانوادگی، کد ملی و کد امنیتی را وارد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات بر روی لینک ذخیره کلیک کنید. ایمیلی حاوی نام کاربری به همراه رمز عبور به نشانی ایمیل تان ارسال می‌شود. در صورت نبود ایمیل در صفحه اصلی ایمیل (inbox)، بخش spam را نیز چک نمایید.

وی با اشاره به دو نکته مهم در این مرحله، گفت: کد ملی ۱۰ رقمی بوده و در صورتی که پیغام تکراری بودن کد ملی را مشاهده کردید بیانگر این است که شما قبلا در سامانه ثبت‌نام کرده‌اید، در غیر این صورت با بخش پشتیبانی سامانه تماس بگیرید. همچنین نشانی پست الکترونیکی فاقد www می‌باشد.

عباس‌زاده بیان داشت: برای ورود به سامانه، نام کاربری و رمز عبور ارسال شده را به همراه کد امنیتی وارد کنید تا پیامکی حاوی کد ۵ رقمی برای شماره تلفن اعلامی ارسال شود. در صورت عدم دریافت که به دلیل اختلال در شبکه یا حذف شدن کد ارسالی در تلفن همراه، گزینه ارسال مجدد پیامک را انتخاب نمایید تا کد فعالسازی دیگری ارسال شود. پس از وارد کردن کد ۵ رقمی، گزینه بررسی مرحله بعد را انتخاب نموده تا وارد پنل کاربری خود شوید. در صفحه باز شده اطلاعات فردی شما، از سامانه جامع رسانه‌های کشور به سامانه خانه مطبوعات منتقل خواهد شد و امکان ویرایش مشخصات فردی در این صفحه برای شما وجود نداشته و برای ویرایش مشخصات باید به سامانه جامع رسانه‌های کشور مراجعه کنید، سپس در پنل کاربری خود در سامانه خانه مطبوعات نیز در بخش اطلاعات فردی گزینه بروزرسانی را انتخاب کنید تا تغییرات در این سامانه نیز اعمال شود.

رییس خانه مطبوعات و رسانه‌های استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که فاقد نام کاربری در سامانه جامع رسانه‌های کشور هستند در هنگام تکمیل اطلاعات، تکمیل موارد ستاره‌دار الزامی بوده و پس از انتخاب نوع مدرک، برای بارگذاری تصویر آن گزینه Browse را انتخاب کرده سپس گزینه ارسال را کلیک کنید و برای عضویت در خانه مطبوعات، بخش درخواست‌ها را در بالای صفحه انتخاب نمایید.

راهنمای عضویت در خانه مطبوعات )افراد دارای نام کاربری در سامانه جامع(

راهنمای عضویت در خانه مطبوعات )افراد فاقد نام کاربری در سامانه جامع(

اعتراض به بررسی درخواست رد شده

راهنمای تغییر )استان – نقش – رسانه(

خبرنگار: الناز قنبری

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=17474

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *