ج٫ مهر ۲۷ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه‌های کشور

اولین نشست شورای سیاست‌گذاری بزرگداشت روز خبرنگار در استان سمنان برگزار شد

1 دقیقه خوانده شده
شورای سیاست گذاری برگزاری آیین بزرگداشت روز خبرنگار به ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه در این اداره کل برگزار شد.
اولین نشست شورای سیاست‌گذاری بزرگداشت روز خبرنگار در استان سمنان برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان؛ فرشید فلاح در این نشست با اشاره به روزهای پایانی دولت سیزدهم و اینکه در اُستانه آغاز فعالیت دولت چهاردهم قرار داریم بر هرچه بهتر برگزاری بزرگداشت هفدهم مرداد روز خبرنگار امسال در استان سمنان تاکید کرد.

وی با تقدیر از تلاش و فعالیت های خبرنگاران و اهالی رسانه استان سمنان در عرصه های مختلف به ویژه انتخابات ریاست جمهوری و سایر امور، روز خبرنگار را فرصتی مناسب و مغتنم برای پاسداشت این فعالیت ها دانست و گفت: آیین روز خبرنگار باید به گونه ای برنامه ریزی و اجرا شود که در شان خبرنگاران باشد.

در این نشست در خصوص چگونگی برگزاری مراسم به صورت استانی و یا شهرستانی، زمان آن، تهیه لیست خبرنگاران واجد شرایط، روند اجرایی، دعوت از مهمان کشوری و سایر امور بحث و تبادل نظر و مقرر شد مصوبات این نشست برای تصویب نهایی به شورای اطلاع رسانی استان ارائه و تصمیم گیری شود.

برای تعیین اسامی خبرنگاران با تصویب این نشست، کمیته ای به ریاست معاون فرهنگی و رسانه ای این اداره کل و با حضور روسای خانه مطبوعات و انجمن خبرنگاران تشکیل و این لیست تهیه و نهایی خواهد شد

تعیین اعضای کمیته اجرایی و نیز تعیین محتوای مراسم بزرگداشت روز خبرنگار از دیگر مباحث نشست شورای سیاست گذاری بزرگداشت روز خبرنگار در استان سمنان بود.

در این نشست علیرضا قربانی مشاور رسانه ای استاندار سمنان، صادقی نژاد معاون فرهنگی و رسانه ای این اداره کل، محمدتقی قدس و صدیقه قدم روسای انجمن خبرنگاران و خانه مطبوعات، مسوول امور فرهنگی این اداره کل و … نیز حضور داشتند.

۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگارخبرگزاری جمهوری اسلامی در افغانستان در تقویم رسمی کشور به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=17326

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *