س٫ اردیبهشت ۱۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مشاور وزیر کشور: رسانه ها محمل صدای وحدت و همبستگی هستند

1 دقیقه خوانده شده
رئیس مرکز اطلاع رسانی و مشاور وزیر کشور در جمع سردبیران سیاسی خبرگزاری های داخلی گفت: رسانه ها محمل صدای وحدت و همبستگی هستند و امروز می بایست بیش از گذشته به این وظیفه خطیر عمل کنیم.
مشاور وزیر کشور: رسانه ها محمل صدای وحدت و همبستگی هستند

به گزارش مرزنیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ افشار دارابی در نشست هم اندیشی با سردبیران خبرگزاری های کشور، افزود: رسالت خبرنگاری ایفای نقش روشنگرانه و عمل به فریضه جهاد تبیین  در برابر جنگ ترکیبی دشمن است.

مشاور وزیر کشور در ادامه صحبت های خود به هجمه سنگین رسانه ای دشمن علیه ملت ایران اشاره داشت و ادامه داد: امروز جریان رسانه‌ای دشمن به صورت واحد به دنبال مهندسی ذهن و افکار برای ناامید سازی از آینده هستند و در این عرصه همه ما رسالت مقابله با نقشه دشمنان را با تشریح اهداف دشمن و بیان دستاوردهای دولت داریم.
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور بر همدلی و هم افزایی ظرفیت های رسانه ای در شرایط کنونی تاکید کرد و گفت: رسانه ها همواره  محمل صدای وحدت و همبستگی در کشور هستند و امروز بایستی بیش از گذشته این وظیفه خطیر را ایفا کنیم.
دارابی با بیان اینکه  ارتفای امنیت ملی کشور چارچوب کار رسانه ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اضافه کرد: پوشش به موقع اخبار، اطلاع رسانی مسئولانه و انتشار اخبار مثبت و امید آفرین، بخش مهمی از کاری است که می تواند زمینه ساز تقویت امید و اعتماد اجتماعی در کشور باشد.
تلاش دشمن برای خلق سوژه با هدف ایجاد ناامنی و التهاب در کشور از دیگر محورهای مورد اشاره رئیس مرکز اطلاع رسانی در نشست با سردبیران سیاسی خبرگزاری های کشور بود و در این خصوص گفت: باید در جنگ روایت ها ابتکار عمل را با خلق سوژه های امیدآفرین و اعتماد ساز در دست بگیریم.
وی اضافه کرد: امروز جریان معاند رسانه ای به صورت هدفمند سعی دارند فضای  کشور را ملتهب کنند.
دارابی بر لزوم توجه به اهداف کلان ملی کشور در سیاستگذاری های خبری رسانه ای در کشور تاکید کرد و یادآور شد: در کنار توجه به مطالبات و خواسته های مردمی و انعکاس آن به گوش مسئولان باید ملاحظات امنیتی کشور را در نظر داشته باشیم و اجازه موج سواری رسانه‌ای به دشمن  ندهیم.
در ادامه این نشست سردبیران خبرگزاری ها به بیان دغدغه ها و مطالبات خود در حوزه سیاست های رسانه ای کشور پرداختند.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=13129

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *