ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

۳۰ خبرنگار لرستانی به کرونا مبتلا شدند

1 دقیقه خوانده شده

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: ۳۰ خبرنگار این استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند و در حال حاضر وضعیت جسمانی آنها مطلوب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ احمدحسین فتایی بیان کرد: خبرنگاران در خط مقدم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه برای مقابله با ویروس کرونا هستند که در لرستان نیز عملکرد قابل قبولی داشته و برخی از آنها در حین انجام وظیفه مبتلا شده اند.

وی تصریح کرد: چند نفر از خبرنگاران استان شرایط سختی را به دلیل ابتلا به کرونا پشت سرگذاشتند اما اکنون در صحت و سلامت کامل هستند.

فتایی افزود: فهرستی از مشخصات خبرنگاران مبتلا به کرونا در لرستان تهیه و بنابر مکاتبات اداری، به معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده است که امیدواریم حمایت های لازم از این افراد انجام شود.

وی با اشاره به اینکه برخی خبرنگاران مبتلا به کرونا متحمل هزینه های سنگین درمانی شده‌اند عنوان کرد: براساس شنیده ها تسهیلاتی از طرف معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختیار این افراد قرار خواهد گرفت که تاکنون در این خصوص ابلاغ و اطلاع رسانی رسمی نشده است.

بیش از ۳۰۰ نفر در حوزه خبر و اطلاع رسانی لرستان با نشریات، خبرگزاری ها، روزنامه ها و پایگاه های خبری همکاری دارند.

۳۰ خبرنگار لرستانی به کرونا مبتلا شدند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *