د٫ اردیبهشت ۱۷ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

کسایی زاده: «ری» رسانه و خبرنگار حرفه ای ندارد!

1 دقیقه خوانده شده
خبرنگار ضدفساد می گوید که جنوب تهران هیچ رسانه حرفه ای و خبرنگار حرفه ای ندارد.
کسایی زاده: «ری» رسانه و خبرنگار حرفه ای ندارد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه خبری جامعه خبر؛ سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار و سردبیر هفته نامه مهرتابان می گوید: در این شهرستان در روز خبرنگار ۶۰ خبرنگار به صف شده و برای گرفتن کارت هدیه به نوبت می ایستند، اما پس از آن هیچ رسانه ای و دقیقا هیچ رسانه ای در شهرستان ری فعالیت حرفه ای ندارد و در این ماه های اخیر فقط خودم به تنهایی بار خبری برخی بخش ها را به دوش کشیده ام. سایر رسانه ها هم فقط به زرد نویسی و رپورتاژ اشتغال دارند. البته بارها گفته ام که هیچ کدام از رسانه های مورد نظر جسارت و شجاعت ندارند که یکی از اخبارتولیدی که منتشر می کنم را رسانه ای کنند و از این کار وحشت دارند. من هیچ خبرنگاری را در کف شهرها و روستاها نمی بینم و واقعا وجود خارجی ندارند.

وی افزود: به عنوان مدرس خبر می گویم که شهرستان ری با ۵ شهر و بخش هیچ رسانه و خبرنگار حرفه ای ندارد و اگر هم کاغذی رنگی منتشر شود بیشتر شبیه به برگه تبلیغات است تا رسانه و این فاجعه موجب بروز و افزایش فساد شده است. خبرگزاری های ایرنا و فارس و تسنیم و غیره هم عملا خروجی ندارند و اخبار خنثی و روابط عمومی منتشر می کنند.

کسایی زاده اظهار داشت: وقتی در سال های اخیر گروهی از مسئولان و مدیران خبرنگار حرفه ای و رسانه شفاف ندیده اند با دیدن اخبار اصولی شوک زده شده و واکنش نشان می دهند. با این حال تمام تلاشم را می کنم تا سواد رسانه ای را احیا کرده و طعم رسانه حرفه ای و خبرنگار حرفه ای را در شهرری به مردم بچشانم تا بدانند که رسانه حامی آنهاست.

وی خاطر نشان کرد: من سردبیر هفته نامه سراسری مهرتابان هستم اما به دلیل وضعیت بحرانی شهرری مجبور شدم اخبار هفته نامه را معطوف به شهرستان ری کنم. چون به اصول خبرنگاری، سردبیری و صفحه آرایی تسلط دارم تمامی کار نشریه ۲۰ صفحه با خودم است و تمام مطالب صد در صدتولید محتواست و گزارش میدانی و تحقیقی و مصاحبه است. فارغ از آن بخشی از نشریه به ادارات شهرستان و استان تهران و کشور پست پیشتاز می شود که آن هم هزینه بر است اما یک ریال یارانه یا تبلیغات نگرفته ام.

کسایی زاده: «ری» رسانه و خبرنگار حرفه ای ندارد!

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *