ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

کرمانشاه، میزبان جشنواره فرامرزی مطبوعات و خبرگزاری‌ها است

1 دقیقه خوانده شده
امروز پوستر دومین جشنواره فرامرزی مطبوعات و خبرگزاری‌ها که ۱۰ اسفند ماه جاری به میزبانی کرمانشاه و با حضور استان‌های غربی، جنوب غربی و شمال غربی کشور، اقیلم کردستان، بخش عربی عراق و استان‌های شرقی ترکیه برگزار شود رونمایی شد.
کرمانشاه ، میزبان جشنواره فرامرزی مطبوعات و خبرگزاری‌ها است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان‌ در کرمانشاه؛ بهرام فاضلی زاد امروز در آیین رونمایی از پوستر دومین جشنواره فرامرزی مطبوعات گفت: این جشنواره فرصت بسیاری مغتنمی برای معرفی هرچه بیشتر و بهتر استان کرمانشاه در سطح سه کشور ایران، ترکیه و عراق است و  اگر بخواهیم شاهد اثرات مثبت این جشنواره باشیم، باید برگزاری آن به صورت حضوری باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود:  این جشنواره قرار بود سال گذشته برگزار شود، اما به دلیل محدودیت های کرونایی امکان برگزاری حضوری آن فراهم نشد و به ناچار اجرای آن را به تاخیر انداختیم و امیدوارم امسال در تاریخ معین شده برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد:  ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده که البته این برآورد مربوط به سال ۹۸ است که کفاف برگزاری این جشنواره را نمی‌دهد و استاندار کرمانشاه و از سمت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قول مساعد برای حمایت‌های هرچه بیشتر از این جشنواره گرفته شده است و برای جذب اسپانسر هم آمادگی کامل داریم تا فضا و امکانات تبلیغاتی مورد نیاز را در اختیار آنها هم قرار می‌دهیم.

فاضلی‌زاد تصریح کرد:  این جشنواره متعلق به مردم است لذا همه باید برای هرچه بهتر برگزار کردن این جشنواره تلاش کنیم و اگر این دوره از جشنواره را به نحو مطلوب و قوی برگزار کنیم می‌توانیم از وزارت فرهنگ و ارشاد تقاضا کنیم که این جشنواره هر ساله در کرمانشاه برگزار شود.

*شعار منتخب این جشنواره «رسانه های مرزی، تعاملات فرا مرزی، ثبات منطقه ای» است

در ادامه وحید نیشابوری گفت: در بخش طراحی پوستر جشنواره بیش از ۱۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در نهایت هیات داوران هیچ اثری را حائز رتبه اول و دوم ندانسته و تنها «نگار حسین خانی» توانست عنوان سوم این رقابت را کسب کند.

مدیرعامل خانه مطبوعات کرمانشاه  افزود: ۱۷ اثردر بخش انتخاب شعار جشنواره به دبیرخانه ارسال و در نهایت شعار «پروا بهرامی تبار» به عنوان شعار برگزیده برای این جشنواره انتخاب شدکه شعار منتخب این جشنواره «رسانه های مرزی، تعاملات فرامرزی، ثبات منطقه ای» است.

وی خاطر نشان کرد: فراخوان جشنواره به زودی اعلام می شود و در این جشنواره تمام استان های نوار مرزی شمال غرب و غرب کشور که استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان  را شامل می شود شرکت می کنند و از رسانه های  رسانه های استان های اربیل، سلیمانیه، حلبچه، دیالی، واسط، میسان و بصره نیز از کشور عراق و از کشور ترکیه هم رسانه های استان های آغری، ایگدیر، وان و حاکاری در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

دبیر جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری  گفت: تمام نقاط ضعف اولین جشنواره مشخص و تلاش کرده ایم در برگزاری دومین دوره آن این مشکلات مرتفع شود تا همه باید با حساسیت ویژه ای برای برگزاری هرچه بهتر آن پای کار باشند.

کرمانشاه، میزبان جشنواره فرامرزی مطبوعات و خبرگزاری‌ها است

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *