س٫ اردیبهشت ۱۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

کدام جلیقه خبرنگاری مناسب است؟

1 دقیقه خوانده شده
جلیقه خبرنگاری (کاور خبرنگاری) یکی از ابزارهای کاربردی و مهم برای خبرنگاران به شمار می آید. به عبارتی جلیقه خبرنگاری به نوعی معرفی کننده خبرنگار در حین انجام ماموریت پوشش خبری بوده و نیازی به معرفی خود به تک تک حاضرین و مسئولین نداشته و نشان (لوگو) درج شده روی این جلیقه نشان دهنده رسانه ای است که خبرنگار از سوی آن برای تهیه عکس و خبر و... به محل اعزام شده است.
کدام جلیقه خبرنگاری مناسب است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه؛ البته بجز جلیقه خبرنگاری برای معرفی خبرنگار، باید کارت خبرنگاری نیز همراه خبرنگار باشد تا در موقع لزوم به مسئولین ارایه شود.

از سوی دیگر جلیقه‌خبرنگاری که روی آن نشان (لوگو) رسانه درج شده است به نوعی تبلیغ رسانه را نیز بر عهده دارد و خود به عنوان یک رسانه عمل می کند.

جنس و طرح و رنگ سازمانی جلیقه خبرنگاری بر اساس فصل و کاربرد آن متغیر است به طور مثال جلیقه های تیره و ضخیم و چند لایه برای حفظ گرمای بدن خبرنگار در فصل زمستان مناسب بوده و در فصل تابستان نیز رنگ روشن و نازکی جنس آن باعث می شود تا خبرنگار گرمای زیادی را متحمل نشود.

نوع ماموریت نیز در طراحی جلیقه‌خبرنگاری دخیل بوده و اگر رسانه ای و یا سازمانی برای نیروهای خود نسبت به قد و وزن و سایر شاخصه ها می تواند جلیقه خبرنگاری اختصاصی سفارش دهد.

وجود جیب های متعدد در جلیقه‌خبرنگاری این امکان را به خبرنگار فراهم می کند تا لوازم بیشتری را برای انجام بهتر ماموریت خود به همراه داشته باشد و در جلیقه خبرنگاری سفارشی و اختصاصی حتی محل مناسب و در دسترسی را برای قرار دادن خودکار، دفترچه یادداشت، تلفن همراه، دوربین و لب تاپ و… تعبیه شود.

همکاران بخش بازاریابی پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه بر آن خواهند بود تا مراکز تولیدی جلیقه‌خبرنگاری را به شما عزیزان و صاحبان رسانه معرفی نمایند تا شما بجز دغدغه تهیه خبر و عکس دغدغه دیگری نداشته باشند.

همچنین رسانه هایی که نیاز به سفارش طراحی و تهیه جلیقه خبرنگاری اختصاصی و حرفه ای هستند نیز می توانند مشخصات فنی را به بخش بازاریابی این پایگاه خبری در پیام رسان های ایتا، بله، سروش و تلگرام به شماره ۰۹۳۵۴۲۶۸۲۸۱ اعلام نمایند تا در اولین فرصت با آنها تماس گرفته شده و طراح و خیاط و یا تولیدی معتبر به آنها معرفی شود.

خبرنگار: فرناز قنبری

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=16148

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *