ش٫ اردیبهشت ۱۵ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

پیام تسلیت معاون مطبوعاتی برای درگذشت مدیرمسئول روزنامه «آرمان ملی»

1 دقیقه خوانده شده
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت مرحوم «حسین عبداللهی» روزنامه‌نگار و مدیرمسئول روزنامه «آرمان ملی» را به جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت گفت.
پیام تسلیت معاون مطبوعاتی برای درگذشت مدیرمسئول روزنامه «آرمان ملی»
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت مرحوم «حسین عبداللهی» روزنامه‌نگار و مدیرمسئول روزنامه «آرمان ملی» را به جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت گفت.
در پیام فرشاد مهدی‌پور آمده است:
*ویبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام*
خبر درگذشت زنده‌یاد «حسین عبداللهی»، همکار باسابقه‌ و مدیرمسئول و صاحب‌امتیاز  روزنامه آرمان ملی  موجب تالم شد.
اینجانب ضایعه درگذشت این فعال دغدغه‌مند رسانه‌ای را به خانواده گرامی، جامعه رسانه‌‌ای کشور و همکاران ایشان در مجموعه روزنامه آرمان ملی تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و برای خانواده و بازماندگان او، صبر و اجر مسالت دارم.
گفتنی است حسین عبداللهی، مدیر مسئول و صاحب امتیاز روزنامه «آرمان ملی» در سن ۵۱ سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت. مرحوم عبداللهی متولد سال ۱۳۵۰ بود و در دهه ۷۰ فعالیت مطبوعاتی خود را با حضور در نشریات مختلف آغاز کرد. او در دهه ۸۰ سردبیری روزنامه «صدای عدالت» را برعهده داشت. وی در سال ۸۸ روزنامه «آرمان امروز» را راه‌اندازی کرد و در سال ۹۰ نیز صاحب امتیازی روزنامه «آرمان ملی» را برعهده گرفت. وی همچنین سردبیر روزنامه ایمان بود.

https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=11887

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *