پ٫ اردیبهشت ۱۳ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

پیام تسلیت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ برای درگذشت پیشکسوت رسانه‌ای

1 دقیقه خوانده شده
معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت «عباس امیریان» خبرنگار پیشکسوت خبرگزاری ایرنا در مشهد را تسلیت گفت.
پیام تسلیت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ برای درگذشت پیشکسوت رسانه‌ای
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ در پیام تسلیت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است:
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت زنده‌یاد «عباس امیریان»، خبرنگار پیشکسوت خبرگزاری ایرنا در مشهد، موجب تالم شد.
معاونت مطبوعاتی درگذشت این خبرنگار پیشکسوت و باسابقه را به اهالی فرهنگ و رسانه تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم، غفران الهی و برای خانواده و بازماندگان او، صبر و اجر مسالت دارد.
گفتنی است عباس امیریان، خبرنگار پیشکسوت خبرگزاری جمهوری اسلامی در مشهد، پنجشنبه ۲۸ بهمن، در سن ۶۸ سالگی، بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت. امیریان، پس از دو هفته درگیری با بیماری کرونا و بستری شدن در بیمارستان، در سن ۶۸ سالگی، درگذشت. مراسم خاکسپاری این خبرنگار باسابقه، شنبه، ۳۰ بهمن، در قطعه هنرمندان آرامستان بهشت رضا(ع) مشهد برگزار خواهد شد. عباس امیریان، متولد سال ۱۳۳۲ در شهر قوچان، به مدت ۳۰ سال در خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)، مرکز مشهد مشغول بود. او پس از بازنشستگی و تا قبل از ابتلا به کرونا، همچنان به کار در عرصه رسانه و روابط عمومی، ادامه می‌داد.
https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=11730

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *