پ٫ اردیبهشت ۱۳ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بمناسبت سالروز تشکیل سازمان بسیج رسانه

1 دقیقه خوانده شده
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، طی پیامی فرا رسیدن ۲۱ دی ماه ، سالروز شهادت خبرنگار شهید غلامرضا رهبر که به عنوان روز بسیج رسانه نام‌گذاری شده را گرامی داشت.
پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بمناسبت سالروز تشکیل سازمان بسیج رسانه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز؛ سعید جابری انصاری گفت: بسیج رسانه برای مقابله با هجمه و امپراتوری رسانه ای جهان استکتبار در کنار سایر جان برکفان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، طی پیامی فرارسیدن ۲۱ دی ماه ، سالروز شهادت خبرنگار شهید غلامرضا رهبر که به عنوان روز بسیج رسانه نامگذاری شده را گرامی داشت و به تمام خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
امروزه دست جبهه کفر و استکبار که با ابزارهای رسانه ای به جعل و تحریف روایت ها می پردازد، برهمه آحاد مردم مشخص شده و جای تردیدی در این زمینه باقی نمانده است، یقینا برای مقابله با اهداف جبهه رسانه ای دشمنان انقلاب می بایست اصحاب رسانه با ولایت مداری، بصیرت افزایی، دشمن شناسی، حس مسئولیت پذیری، تعهد قلبی و عملی به ارزش های دینی-اسلامی و تقویت روحیه جهادی این تهدیدات را به فرصت تبدیل نمایند و این امر مهم محقق نمی شود مگر با روحیه و اخلاص بسیجی همراه با بصیرت که بحمداله فعالان عرصه رسانه در کشور و بسیجیان دریا دل سازمان بسیج رسانه این گونه اند.
بیست و یکم دی‌ماه سالروز شهادت شهید جاویدالاثر «غلامرضا رهبر» که به عنوان سالروز تاسیس بسیج رسانه نامگذاری شده است فرصتی مناسبی برای بازخوانی مجاهدت مخلصانه ، به هنگام و اثرگذار این شهید گرانقدر در تبلیغ، تبیین و ترویج ارزش ها، آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی و حفظ نظام جمهوری اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
اصحاب رسانه باید با الگوگیری از شهدایی همچون غلامرضا رهبر که در جنگ روایت ها با اتکا به خدای متعال و پیروی محض از ولایت فقیه با قاطعیت پای آرمان های بلند انقلاب اسلامی ایستادگی کردند و در صحنه کارزار نظام اسلامی با جبهه کفر در دوران دفاع مقدس،موجب تقویت جبهه اسلام شدند، می بایست برای اعتلای نام ایران اسلامی و حفظ دستاوردها با بصیرت عمل گرایانه وارد میدان شوند.
بدیهی است اصحاب رسانه با روحیه بسیجی و ملاک عمل قرار دادن منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین در اعتلای روحیه امید در مردم و به نمایش گذاشتن پیشرفتهای این مرز و بوم پیشگام هستند و به رسالت انقلابی خود عمل می نمایند.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثارگران بسیجی، سالروز تشکیل سازمان بسیج رسانه را به پاس زحمات همه خبرنگاران به ویژه اعضای محترم سازمان بسیج رسانه کشور تبریک و تهنیت گفته، از درگاه پروردگار متعال، دوام توفیقات و آرزوی صحت و سلامتی همگان را مسئلت دارم.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *