ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

پایگاه اطلاع‌رسانی انتخاب رفع توقیف شد

1 دقیقه خوانده شده
اعتماد آنلاین نوشت: بر اساس تصویر حکمی که به دست اعتمادآنلاین رسیده سایت خبری انتخاب که 13 شهریور ماه توقیف شده بود رفع توقیف شد.
پایگاه اطلاع‌رسانی انتخاب رفع توقیف شد

اعتماد آنلاین نوشت: بر اساس تصویر حکمی که به دست اعتماد آنلاین رسیده سایت خبری انتخاب که ۱۳ شهریور ماه توقیف شده بود رفع توقیف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبر آنلاین؛ سایت خبری‌انتخاب که ۱۳ شهریور ماه توقیف شده بود رفع توقیف شد.

پایگاه اطلاع رسانی «انتخاب» در ۱۳ شهریور ماه ۱۴۰۲ به اتهام تخلف از قانون مطبوعات و مصوبات شورای عالی امنیت ملی بر اساس تبصره ماده ۱۲ قانون مطبوعات، توقیف و پرونده آن به مرجع قضایی ارجاع شد.

“انتخاب ویدیویی با تیتر «حراج برند ایران / سیاست خارجی ایران چرا این قدر تضعیف شده است؟» منتشر کرده بود که در آن مطالبی خارج از حدود قانون و مغایر با منافع ملی و بر علیه سیاست‌ های اصولی نظام در سیاست خارجی طرح شده بود”.

انتخاب

لازم به توضیح است پایگاه خبری‌انتخاب پس از حادثه هواپیمای اوکراینی در تاریخ ۲۳ دی ماه ۱۳۹۸ توقیف و پس از مدتی رفع توقیف شد. سایت انتخاب در ۱۳ شهریور ماه ۱۴۰۲ از دسترس خارج شد، دلایل مختلفی برای این توقیف مطرح شد. اما در بیانیه هیات نظارت بر مطبوعات علت توقیف انتخاب انتشار ویدئویی است که ناقض سیاست خارجی ایران بوده است.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=14335

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *