س٫ اردیبهشت ۱۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

پاسخ عجیب معاون وزیر در مورد خروج خبرنگاران از مجمع کوهنوردی

1 دقیقه خوانده شده
اعضای هیات رئیسه فدراسیون کوهنوردی مشخص شدند.
پاسخ عجیب معاون وزیر در مورد خروج خبرنگاران از مجمع کوهنوردی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایسنا؛ رضا زارعی پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس فدراسیون، اعضای هیات رئیسه خود را معرفی کرد تا به رای‌گیری گذاشته شود که  بر این اساس اعضای هیات رییسه به شرح زیر رای آوردند:

نایب رییس اول: همایون بختیاری با  ۴۲ رای

نایب رییس دوم: منصوره گرجی با ۳۸‌ رای

خبره ورزشی : اقبال افلاکی ۳۴ رای

خبره ورزشی: زهرا بیات با ۳۵ رای

خزانه‌دار: افشین قیطانی با ۴۰ رای

نماینده هیات‌ها: غلامحسن نکونام از هیات قزوین با ۳۰ رای (نکونام در مرحله دوم رای‌گیری و در رقابت با رییس هیات تهران انتخاب شد)

علی رغبتی که شیوه رای‌گیری اعضای هیات رئیسه را که بر اساس اساسنامه جدید توسط مجمع انتخاب می‌شوند، برای اعضا توضیح می داد، در مورد نماینده باشگاه‌ها در هیات رئیسه گفت: برای نماینده باشگاه‌ها کاندیدایی وجود ندارد چون مدارک کامل نبوده و فرایند تایید صلاحیت انجام نشده است. رئیس فدراسیون می‌تواند با تایید هیات رئیسه یک نفر را تا مجمع بعدی در این پست منصوب کند. البته اگر این پست هم تا مجمع بعدی خالی بماند با توجه به اینکه بیشتر اعضای هیات رئیسه مشخص هستند، مشکلی پیش نمی‌آید.

اظهار نظر عجیب معاون وزیر در مورد خروج خبرنگاران از مجمع

بنیامین شکوه‌فر در پایان مجمع و در جمع خبرنگاران در مورد دلیل اینکه از خبرنگاران خواست تا برای دقایقی جلسه را ترک کنند، گفت: به ما گفتند بحث کروناست، یک لحظه خبرنگاران بیرون بروند اما بعد اصلاح کردیم. از این به بعد با همان روش درست اطلاع‌رسانی جلو می‌رویم.

او در مورد انجام انتخابات فدراسیون‌ها بر اساس اساسنامه جدید گفت: دادن اختیار جدید به مجامع ظرفیت ورزش را بارور می‌کند. هر چه به این سمت برویم که اعضای مجمع قدرت بیشتری در نحوه و اعمال مدیریت در فدراسیون‌ها داشته باشند نتیجه بهتری در حوزه بین‌الملل و استعدادیابی خواهیم گرفت.

پاسخ عجیب معاون وزیر در مورد خروج خبرنگاران از مجمع کوهنوردی

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *