ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ۲۰۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه مجتمع فرهنگی اردبیل اختصاص یافت

1 دقیقه خوانده شده
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:در سفر اردبیل، ۲۰۰ میلیارد تومان برای تسریع در اجرای پروژه مجتمع فرهنگی ، هنری شهر اردبیل (تالار شهر) تخصیص یافت.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: میلیارد تومان برای اجرای پروژه مجتمع فرهنگی اردبیل اختصاص یافت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ محمد مهدی اسماعیلی در شورای اداری استان اردبیل با حضور رئیس‌جمهوری افزود: ایجاد سالن تئاتر، سالن موسیقی و کتابخانه  در این مجموعه کم‌ نظیر  هدیه دولت مردمی به مردم استان اردبیل خواهد بود.

وی بیان کرد: ۲۰ میلیارد تومان نیز برای تکمیل و تجهیز ۶ مجتمع فرهنگی، هنری به تصویب رسید ، ضمن اینکه  با حمایت رئیس‌جمهوری و معاون اول چند پروژه مهم برای استان  به تصویب رسید.

وی استان اردبیل را دارای ظرفیت غنی مذهبی و فرهنگی ذکر کرد و افزود:  هرآنچه که امروز داریم مدیون نهضت بزرگ خلق شده در این منطقه بوده و اردبیل پایه‌گذار فرهنگ بزرگ شیعی است.

اسماعیلی با اشاره به سفر خود به شهرستان اصلاندوز مغان گفت: در این شهرستان کشاورزی محور طرح‌های آبی بسیار موفق در حال اجراست اما نبود مدرسه کافی ، نبود  بیمارستان  و جاده مناسب از مشکلات عشایر این شهرستان است.

وی مشکل جاده ارتباطی را در این شهرستان اساسی ذکر کرد و افزود: انتظار می‌رود با  احداث بزرگراه از سمت پارس‌آباد مغان این مشکل تا حدودی در اصلاندوز رفع شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ۲۰۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه مجتمع فرهنگی اردبیل اختصاص یافت

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *