ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

ورود استاندار البرز به مشکل ۲۰ ساله تعاونی مسکن خبرنگاران

1 دقیقه خوانده شده
استاندار البرز رفع موانع تعاونی های مسکن استان را اقدامی موثر در راستای تامین مسکن اقشار مختلف جامعه دانست و گفت: با جدیت درصدد حل مشکلات دیرینه تعاونی های مسکن استان به ویژه تعاونی ۲۰ ساله مطبوعات البرز هستیم.
ورود استاندار البرز به مشکل ۲۰ ساله تعاونی مسکن خبرنگاران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از دیده بان البرز؛ مجتبی عبداللهی استاندار البرز در دیدار با هیات رئیسه خانه مطبوعات استان و هیات مدیره تعاونی مسکن خبرنگاران که در دفتر خانه مطبوعات استان صورت گرفت، گفت: جایگاه و مسئولیت خطیر اصحاب رسانه در راستای تنویر افکار عمومی، مطالبه گری و نشر اخبار و دستاوردهای نظام، بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی از خبرنگاران به عنوان ایثارگرانی نام برد که به انتخاب خود این مسئولیت بزرگ را بر عهده گرفته اند و مطرح کرد: اصحاب رسانه با تبیین و روایتگری می توانند مردم را آگاه و امیدوار کنند. اتحاد و انسجام رسانه های استان و همراهی های همدلانه و قابل تقدیر آنها در مسیر توسعه، امیدبخشی و اعتمادافزایی، مشهود است.

نماینده عالی دولت در استان البرز بیان کرد: اقدامات و دستاوردهای دولت و تلاش هایی که در راستای جبران ضعف ها، کمبودها، محرومیت زدایی و تقویت زیرساخت ها، صورت گرفته بر هیچ کس پوشیده نیست. اکنون خانه مطبوعات البرز با هیات رئیسه کوشا و دغدغه‌مند و سازمان بسیج رسانه استان در تعاملی سازنده با یکدیگر به دنبال تنویر افکار عمومی و مقابله با توطئه های تبلیغاتی و رسانه ای دشمنان هستند.

عبداللهی اذعان کرد: یکی از موضوعاتی که با جدیت در صدد پیگیری و حل آن هستیم، رفع موانع تمامی تعاونی های مسکن استان و راه اندازی تعاونی های جدید برای کارکنان ادارات و واحدهای دولتی و خصوصی است. بر این اساس مشکلات دیرینه چند تعاونی حل شده و رفع موانع و احیای تعاونی مسکن خبرنگاران که از سال ۱۳۸۲ تشکیل شده نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: پویایی رسانه ها در این حوزه می تواند استان البرز را به مشارکت حداکثری برساند چراکه رسانه ها نماینده افکار عمومی هستند و می توانند نقش پررنگی در تحقق منویات مقام معظم رهبری در تحقق برگزاری انتخابات با چهار اصل مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت داشته باشند.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=15297

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *