ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

هیچ کس حق زیرسئوال بردن شان و تهدید خبرنگاران را ندارد

1 دقیقه خوانده شده
رییس هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان گفت: هتک حرمت و جایگاه فعالان رسانه به طور خاص اعضای این تشکل خط قرمز ماست و هیچ کس حق ندارد کرامت انسانی خبرنگاران و اهالی رسانه را زیر سئوال برده و آنان مورد تهدید قرار دهد.
هیچ کس حق زیرسئوال بردن شان و تهدید خبرنگاران را ندارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ غلامعباس شمس الدینی عصر یکشنبه در نشست هم اندیشی رسانه های عضو انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان افزود:‌ در این موضوع با هیچ کس تعارف نداشته و ملزم به دفاع از شان اهالی رسانه و اعضای تشکل خود هستیم.

وی بر حفظ شان و جایگاه اهالی رسانه تاکید کرد و ادامه داد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی، صنعت، بخش خصوصی و نهادهایی که با رسانه ها ارتباط دارند انتظار می‌رود نسبت به رعایت عدالت در توزیع اطلاعات، تکریم اهالی رسانه و پاسخگویی دقیق، صحیح، سریع و صریح نهایت همراهی را داشته باشند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحومان علی علوی و حسن آتش زبان و قدردانی از مشارکت اعضا در انتخابات هیات مدیره و بازرسان گفت: سفارش دین ماست که یدالله مع الجماعه، دست خدا همراه جماعت است، این اصل پذیرفته شده است که برای تحقق اهداف صنفی و رسیدن به خواسته های مشروع و مطلوب باید متشکل بود و منسجم عمل کرد.

وی افزود: برای اعتلای جایگاه رسانه‌های هرمزگان باید کنار هم باشیم، لذا تشکیل کمیته های ارزیابی عملکرد، حقوقی اقتصادی، آموزش، فرهنگی و بانوان و مشارکت اعضا می تواند این تشکل را به موفقیت های بیشتر برساند.

وی ادامه داد: تشکیل کمیته‌های مختلف با هدف مشارکت اعضا و صدور کارت شناسایی اعضا به عنوان اولین مصوبات دومین دوره هیئت مدیره است و همچنین معتقد به عضو گیری هستیم اما هرگز اجازه نمی‌دهیم در انجمن صنفی روزنامه‌نگاران صنف دیگری در تصمیم سازی‌ها و تصمیم گیری ها مداخله داشته باشد.

وی ادامه داد: اولین فراخوان در دومین دوره فعالیت هیات مدیره از امروز به مدت یک ماه یعنی تا ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ اعلام می شود.

هیچ کس حق زیرسئوال بردن شان و تهدید خبرنگاران را ندارد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *