ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

هیات رئیسه و مدیرعامل جدید انجمن سواد رسانه‌ای ایران انتخاب شدند

1 دقیقه خوانده شده
اعضای هیات مدیره جدید انجمن سواد رسانه‌ای ایران در نخستین جلسه خود، دکتر سیدمرتضی موسویان را به عنوان رییس هیات مدیره و دکتر لیلا وصالی را به عنوان مدیرعامل این انجمن انتخاب کردند.
هیات رئیسه و مدیرعامل جدید انجمن سواد رسانه‌ای ایران انتخاب شدند

همچنین دکتر امیدعلی مسعودی به عنوان نایب رییس هیات مدیره انتخاب و دکتر سید پیمان خادم الحسینی نیز به عنوان خزانه‌دار انجمن ابقاء شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ دکتر لیلا وصالی مدیرعامل جدید انجمن سوادرسانه‌ای ایران عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی است و پیش از این معاون آموزشی این انجمن بود.

اعضای جدید سومین دوره هیات مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران هفته گذشته با برگزاری مجمع عمومی این انجمن تخصصی مشخص شدند.

مجمع عمومی فوق العاده انجمن سواد رسانه‌ای ایران روز پنج شنبه ۲۴ اسفندماه به ریاست دکتر حسن خجسته و دبیری دکتر محمدصادق افراسیابی در محل دانشگاه سوره برگزار شد.

با رای اکثریت اعضا، دکتر لیلا وصالی با کسب ۲۹ رای، دکتر سید پیمان خادم الحسینی با کسب ۲۸ رای، دکتر سید مرتضی موسویان با کسب ۲۷ رای، دکتر امیدعلی مسعودی با کسب ۲۷ رای و فاطمه مرادی با کسب ۲۲ رای از مجموع ۴۱ رای به عنوان عضو هیات مدیره انجمن انتخاب شدند.

همچنین سجاد خسروانیان عضو هیات موسس انجمن سواد رسانه‌ای ایران با کسب ۲۴ رای به عنوان بازرس انجمن انتخاب شد.

امیر یوسفی و حمیدرضا کمالی نیز به ترتیب با کسب ۱۸ و ۱۷ رأی به عنوان عضو علی البدل هیات مدیره و محمد شهریاری با کسب ۱۲ رای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

انجمن سواد رسانه ای و اطلاعاتی ایران، یک سازمان مردم نهاد ملی با عضویت فعالان بخش خصوصی، دولتی و دانشگاهی در حوزه سواد رسانه ای است که در حوزه آموزش، پژوهش، برنامه سازی رادیویی، تلویزیونی و سینمایی، تولید محتوای فرهنگی و اجتماعی با مضمون سواد رسانه ای و رتبه بندی مدارس، دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی کشور ایران از نظر میزان توجه به موضوع سواد رسانه ای فعالیت می کند.

این انجمن هر ساله نسبت به اهدای نشان سواد رسانه ای به چهره های ماندگار این عرصه و اهدای نشان مسئولیت اجتماعی به اشخاص حقیقی و حقوقی که امکانات مادی و معنوی خود را در راه افزایش سواد رسانه ای جامعه به کار گرفته اند، اقدام می کند.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=15780

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *