ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

همکاری ایسکانیوز با فعالان دانشجویی/ دانشجویان، خبرنگار افتخاری دانشگاه می‌شوند

1 دقیقه خوانده شده
مسئول خبرگزاری دانشجوئی ایسکانیوز واحد یزد از همکاری این خبرگزاری با دانشجویان در حوزه های مختلف خبر داد.
همکاری ایسکانیوز با فعالان دانشجویی/ دانشجویان، خبرنگار افتخاری دانشگاه می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از آسیا؛ نشست دانشجویی تشکل‌ها، انجمن های علمی فعال دانشگاه آزاد اسلامی یزد با حضور محمد مهدی داوری مسئول خبرگزاری دانشجویی ایسکانیوز دانشگاه آزاد اسلامی یزد و دکتر محمد رضا سید میر مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، با حضور دانشجویان در محل سالن شهید سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار شد.

در این نشست که به منظور آشنایی دانشجویان فعال واحد یزد در انجمن ها و تشکل ها با نحوه فعالیت خبرگزاری ایسکانیوز تشکیل شد، محمد مهدی داوری مسئول خبرگزاری  دانشجویی ایسکانیوز واحد یزد  پیرامون اهداف نشست و وظایف خبرگزاری ایسکانیوز درباره این سازمان و رسالت دانشجویان ، مطالبی بیان کرد.
در ادامه این نشست، دانشجویان به معرفی توانمندی‌ وعلاقمندی‌های خود در بخش های مختلف خبری پرداختند.
داوری با بیان اینکه ما دانشجویان امروز، امید فردای جامعه هستیم افزود: امروزه رسانه‌ها نقشی کلیدی در بازتاب اخبار روز دارند و  هدف جلسه امروز را تشکیل مجموعه خبرگزاری  با مدیریت دانشجویان خوش‌ذوق و  باتجربه دانشگاه آزاد یزد بیان کرد.
وی با تشکر از حضور صمیمانه دکتر محمد رضا سید میر مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد و همچنین حضور دانشجویان فعال دانشکاه،  نوید شروع کار فرهنگی خبرگزاری همراه با آموزش مستمر و ارائه کارت افتخاری خبرنگاری ایسکانیوز،  البته با همکاری مسئولان واحد یزد به دانشجویان فعال این خبرگزاری داد.
دکتر سید میر مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد هم در ادامه از حضور نیروهای جوان و با انگیزه  دانشجوئی واحد یزد در این خبرگزاری ابراز خرسندی کرد و ضمن قول همکاری و مساعدت حوزه های مختلف دانشگاه ، در زمینه ارتقای زیر ساخت‌های آموزشی و فرهنگی و پژوهشی واحد، دانشجویان را به حضور پرشور در این عرصه  با تعامل و همکاری متقابل با دانشگاه و حرکت در مسیر سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی تشویق کرد.
گفتنی است سید میر مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد در حاشیه  برگزاری این نشست  به پرسش های مطرحه دانشجویان این خبرگزاری، در موارد مربوط به رسانه و بخش های مرتبط با روابط عمومی دانشگاه پاسخ داد.
http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=11216

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *