پ٫ اردیبهشت ۱۳ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

همکاری‌های خبری «ایرنا» و ارمنستان گسترش می‌یابد

1 دقیقه خوانده شده
راه های توسعه و تقویت همکاری‌های خبری میان ایران و ارمنستان در دیدار «علی نادری» مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی و « آرسن آواگیان » سفیر ارمنستان در تهران ؛ بررسی شد .
همکاری‌های خبری «ایرنا» و ارمنستان گسترش می‌یابد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا ؛ سفیر ارمنستان در ایران در دیدار با علی نادری مدیرعامل ایرنا گفت که کشورش از توسعه و گسترش همکاری های رسانه ای بویژه با خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان خبرگزاری رسمی ایران استقبال می کند.

وی بااشاره به امضای یادداشت تفاهم همکاری میان دوخبرگزاری آرمن پرس و ایرنا در سال ۲۰۱۷ میلادی ؛ ابراز امیدواری کرد با افزایش همکاری های رسانه ای میان دوکشور ؛ مردم دوکشور همسایه شناخت و درک بهتری از یکدیگر پیدا کنند.

آرسن آواگیان ” ، با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها در ارایه تصویر درست و حقیقی از کشورها , تبادل هیات های رسانه ای و خبری میان دوکشور را گام موثری در تقویت ارتباطات دو ملت ایران و ارمنستان دانست.

وی همچنین از اهتمام و توجه دولت جمهوری اسلامی به حفظ میراث تاریخی و فرهنگی ارامنه مقیم ایران قدردانی کرد و گفت که حفاظت از میراث فرهنگی ارامنه در ایران می تواند الگوی مناسبی برای سایر کشورها باشد.

همکاری های خبری «ایرنا» و ارمنستان گسترش می یابد

در این دیدار ” علی نادری ” مدیرعامل ایرنا با ابراز خرسندی از حضور سفیر ارمنستان در ایرنا ؛ به روابط دوستانه دوکشور ایران و ارمنستان اشاره کرد و گفت با توجه به سابقه تمدنی و روابط دیرینه و دوستانه دوکشور ؛ همواره آماده توسعه روابط در همه زمینه‌ها هستیم.

رییس دوره ای سازمان خبرگزاری های آسیا و اقیانوسیه ( اوآنا ) ؛ گفت که سیاست رسانه ای ایرنا در قبال کشورهای همسایه و منطقه متاثر از سیاست اصولی دولت سیزدهم مبنی بر تقویت روابط با همسایگان و کشورهای دوست است و ایرنا به عنوان رسانه و رسمی نظام جمهوری اسلامی برای تقویت این ارتباطات و دوستی ها گام برخواهد داشت.

مدیرعامل ایرنا گفت که سیاست اصولی در رسانه رسمی کشور برگرفته ازسیاست جمهوری اسلامی است که همانا مخالفت با هرگونه تغییر در مرزهای رسمی درمنطقه است.
وی با معرفی بخشی از فعالیت های خبرگزاری جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی ابراز امیدواری کرد همکاری‌های دوخبرگزاری رسمی ایرنا و آرمن پرس به سطوح بالاتری ارتقا و گسترش یابد.

همکاری های خبری «ایرنا» و ارمنستان گسترش می یابد

سفیر ارمنستان در ایران؛ همچنین در بازدید از اتاق خبر ایرنا در جریان فرایند تهیه، تولید و انتشار خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفت.

خبرگزاری جمهوری اسلامی با قدمتی ۹۰ ساله؛ درحال حاضر علاوه بر زبان فارسی به ۱۰ زبان دیگر شامل زبانهای انگلیسی؛ عربی، اردو، آلمانی، فرانسه، چینی، روسی، ترکی استانبولی؛ اسپانیولی و آذری خبر منتشر می‌کند.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=14564

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *