پ٫ اردیبهشت ۱۳ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

هدیه ویژه رئیس جمهور شامل کدام خبرنگاران می‌شود؟

1 دقیقه خوانده شده
معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد گفت: هدیه ویژه رئیس جمهور به خبرنگاران برای افرادی که عضو سامانه جامع رسانه‌ها هستند و پیامک و هدیه قبلی را دریافت کرده‌اند درنظر گرفته شده است.
هدیه ویژه رئیس جمهور شامل کدام خبرنگاران می‌شود؟

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هدیه ویژه رئیس جمهور به خبرنگاران برای افرادی که عضو سامانه جامع رسانه‌های کشور هستند و پیامک و هدیه قبلی را دریافت کرده‌ اند در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری فارس؛ فرشاد مهدی‌ پور، ظهر امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار فارس در یاسوج درباره هدیه روز خبرنگار دولت گفت: به اعضایی که عضو سامانه جامع رسانه‌های کشور بودند و درباره تکمیل اطلاعات شماره حساب اطلاع رسانی شده بود، مبلغی به عنوان هدیه معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واریز شد.

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: برای برخی از خبرنگاران این مبلغ واریز نشده بود که مجدد به آنها برای تکمیل اطلاعات حساب بانکی مهلت دوباره‌ ای داده شد و به کسانی که تا پایان روز جمعه این اطلاعات را تکمیل کرده اند این هدیه پرداخت خواهد شد.

مهدی‌ پور با اشاره به فراخوان‌ هایی که برای ثبت اطلاعات خبرنگاران در سامانه جامع رسانه‌ های کشور داده شده بود، درباره پرداخت هدیه ویژه رئیس جمهور به خبرنگاران گفت: هدیه ویژه رئیس جمهور به خبرنگاران نیز برای افرادی که عضو این سامانه هستند و پیامک و هدیه قبلی را دریافت کرده‌ اند در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه: https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=13912

About Author

2 دیدگاه برای “هدیه ویژه رئیس جمهور شامل کدام خبرنگاران می‌شود؟

  1. سلام. که متاسفانه هنوزبسته اینترنتی خبرنگاران برای بنده فعال و ارسال نشده است و همینطور هدیه ویژه رئیس جممهوری علی رغم حائز شرایط بودن و ثبت کامل در سامانه رسانه ها نیز واریز نشده است. کم دروغ بگید!

    1. رسالت رسانه ما جمع آوری اخبار مربوط به خبرنگاران و رسانه ها است که از سوی رسانه ها بازنشر می شود. بر اساس اطلاعات واصله همکارانی که پرونده آنها مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته و لیست آنها چند سال پیش به وزارت ارتباطات ارسال شده بود تمدید شده است. اگر شما نیز هنوز بسته اینترنتی خود را دریافت نکرده اید باید از اداره خبرنگاران: ۸۸۷۱۰۵۵۲ – ۸۸۷۱۴۸۴۳ پیگیری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *