ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

هدیه روز خبرنگار طبق وعده رئیس‌جمهور امروز واریز شد

1 دقیقه خوانده شده
 معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌‌وگویی از واریز هدیه روز خبرنگار همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: با وعده رئیس‌ محترم جمهور و پیگیری‌های وزیر ارشاد این امر محقق شد و خبرنگاران هدیه روز ۱۷ مرداد را دریافت کردند.
هدیه روز خبرنگار طبق وعده رئیس‌جمهور امروز واریز شد

 معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌‌ و گویی از واریز هدیه روز خبرنگار همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: با وعده رئیس‌ محترم جمهور و پیگیری‌ های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این امر محقق شد و خبرنگاران هدیه روز ۱۷ مرداد را دریافت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت؛ سید محمود اسلامی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه با دستور رئیس جمهور و پیگیری های وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی رقم ۴۰۰ هزار تومانی پیشین پنج برابر شده و به ۲ میلیون تومان افزایش یافته است.
وی افزود: این نکته در مراسم اختتامیه جشنواره ملی رسانه توسط حضرت آیت الله دکتر رئیسی اعلام و این‌ مبلغ  امروز به حساب ۸ هزار خبرنگار واریز شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: حوزه رسانه و خبرنگاری یک رکن مهم در حوزه حکمرانی کشور است. ما در سال‌ های مختلف به ویژه با تحولاتی که رخ داده، شاهد ارتقای نقش حوزه رسانه و اصحاب آن در فضای کلی و مدیریتی در داخل و خارج از کشور هستیم.

لینک کوتاه: https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=14007

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *