ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

هجدهمین آیین بزرگداشت شهدای رسانه و ارتش ۱۶ آذر برگزار می‌شود

1 دقیقه خوانده شده
هجدهمین آیین بزرگداشت شهدای رسانه و ارتش جمهوری اسلامی ایران و ۱۷۷ شهید رسانه ملی با رویکرد قدردانی از فعالان رسانه‌ای پنجشنبه برگزار می‌شود.
هجدهمین آیین بزرگداشت شهدای رسانه و ارتش ۱۶ آذر برگزار می‌شود

هجدهمین آیین بزرگداشت شهدای رسانه و ارتش جمهوری اسلامی ایران و ۱۷۷ شهید رسانه ملی با رویکرد قدردانی از فعالان رسانه‌ای پنجشنبه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا ؛ مقبره‌الشهدای اصحاب رسانه، قطعه ۵۰ بهشت زهرای تهران در روز پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴ میزبان هم‌وطنان عزیزی خواهد بود که قدرشناسانه به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه گرد هم‌ می‌آیند.

هجدهمین آیین بزرگداشت شهدای رسانه و ارتش ۱۶ آذر برگزار می‌شود

این مراسم به‌صورت نمادین برای بزرگداشت همه شهدای عرصه رسانه از دوران دفاع مقدس، رزمایش، شهدای منا و شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

همچنین این مراسم به نوعی قدردانی از همه فعالان عرصه رسانه است که در شرایط کنونی در خط مقدم اطلاع‌رسانی مشغول فعالیت هستند تا سرزمین ایران اسلامی سربلند و پاینده باشد.

به گزارش ایرنا، حدود ساعت ۱۴ روز ۱۵ آذر ۱۳۸۴ جمعی از خبرنگاران و عکاسان و تصویربرداران رسانه‌های مختلف همراه با کارکنان روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با یک فروند هواپیمای باری – نظامی لاکهید C۱۳۰ هرکولس ارتش به‌منظور شرکت در رزمایش «عاشقان ولایت» در چابهار عازم بندرعباس بودند که هواپیما لحظاتی پس از پرواز از فرودگاه مهرآباد تهران، به دلیل نقص فنی بر فراز یک مجتمع مسکونی ۱۲ طبقه در شهرک توحید سقوط کرد و تمامی سرنشینان آن جان باخته و تعدادی از سکنه منطقه نیز کشته و زخمی شدند.

شهید «سپهدار ساجدی رئیسی» و شهید «سیدمهدی میرافضلی» خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی و عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) از جمله مسافران این هواپیما بودند.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=14756

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *